Gå til innhold

Manisk pengebruk

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Blir det verre for oss å få lån og nå tror du?

:op

Lån og livsforsikring kan vi nok bare glemme :(

Nei, jeg aner ikke..

Må man ha med opplysninger om psykisk helse når man søker om å få lån? Uansett er det vel rasjonaliteten bak lånet og betalingsevnen bankene må vurdere, ikke helsa.

Samtidig må de ansatte i bankene bli flinkere til å vurdere kundene og vi som vet vi kan få sprø økonomiske anfall bør ta ansvar i de friske periodene for å unngå å sette oss i slike situasjoner. Man kan svarteliste seg selv hos kredittselskaper blant annet.

*Krysser videre på klær jeg vil ha i H&M katalogen*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/136964-manisk-pengebruk/#findComment-854539
Del på andre sider

Kizza1365380506

Lån og livsforsikring kan vi nok bare glemme :(

Nei, jeg aner ikke..

Må man ha med opplysninger om psykisk helse når man søker om å få lån? Uansett er det vel rasjonaliteten bak lånet og betalingsevnen bankene må vurdere, ikke helsa.

Samtidig må de ansatte i bankene bli flinkere til å vurdere kundene og vi som vet vi kan få sprø økonomiske anfall bør ta ansvar i de friske periodene for å unngå å sette oss i slike situasjoner. Man kan svarteliste seg selv hos kredittselskaper blant annet.

*Krysser videre på klær jeg vil ha i H&M katalogen*

Jeg har til nå klart å hale iland regninger etc. så jeg er ikke blitt svartelista ennå. Jeg kan nok sikkert takke gudene for at jeg har en fornuftig økonomisk mann. Selv om jeg i hypre perioder kunne kverket ham. I depressive perioder, da er det jo for seint, kritiserer jeg ham for at han ikke tar mer ansvar. Det er ett slit, men det går mye bedre nå med riktig medisin.

Du har rett jeg må ta ansvar for meg selv, gamle kjerringen.

Hvordan går det med deg? Fått jobb ennå eller?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/136964-manisk-pengebruk/#findComment-854554
Del på andre sider

Jeg har til nå klart å hale iland regninger etc. så jeg er ikke blitt svartelista ennå. Jeg kan nok sikkert takke gudene for at jeg har en fornuftig økonomisk mann. Selv om jeg i hypre perioder kunne kverket ham. I depressive perioder, da er det jo for seint, kritiserer jeg ham for at han ikke tar mer ansvar. Det er ett slit, men det går mye bedre nå med riktig medisin.

Du har rett jeg må ta ansvar for meg selv, gamle kjerringen.

Hvordan går det med deg? Fått jobb ennå eller?

Jeg har heldigvis ikke kommet i noe økonomisk uføre pga mani. Holdt på å kjøpe aksjer i en golfbane for studielånet en gang, men det var mer dumskap enn sykdom, egentlig..

Jeg har fått et vikariat i kommunen. Håper på noe fast snart! Slik at jeg kan ta opp lån og kjøpe leilighet! :D

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/136964-manisk-pengebruk/#findComment-854836
Del på andre sider

Kizza1365380506

Jeg har heldigvis ikke kommet i noe økonomisk uføre pga mani. Holdt på å kjøpe aksjer i en golfbane for studielånet en gang, men det var mer dumskap enn sykdom, egentlig..

Jeg har fått et vikariat i kommunen. Håper på noe fast snart! Slik at jeg kan ta opp lån og kjøpe leilighet! :D

Godt for deg. Det sies at det er lettere å få jobb når en er i jobb. Vet ikke jeg. Jeg er jo blitt for gammal :o)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/136964-manisk-pengebruk/#findComment-855788
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...