Gå til innhold

Beyonce er liksom ikke bred over baken?

Anbefalte innlegg

Ehh.. så bare fordi du synes slanke personer som Britney er stygge, og lubne personer som Beyonce er flotte, så må JEG være misunnelig på Beyonce?

Hvem må ha det med teskje her? Kan til nød være misunnelig på Britney, men IKKE Beyonce, har ikke sansen for "feite" folk jeg.

Hvorfor må jeg være sjalu i det hele tatt? Det finnes faktisk noen som er fornøyd med den kroppen de har, selv om du sikkert ikke er det.

Kan vel synes Beyonce er brei uten noen bakanliggende grunner?

Ikke bry deg om at folk tilter. Bildet viser ei pen dame som er brei og grovbygd. Du har med andre ord helt rett.

Fortsetter under...

Gjest stjernesmell

Det skulle du vel like om det gjorde tenker jeg, for om det "disset" så ville jeg vel ikke hatt rett til en mening eller hva?

*ler videre*

meninger kan men vel ha selv om man er feit og disser da, det er jo bare stygt da.

Ehh.. så bare fordi du synes slanke personer som Britney er stygge, og lubne personer som Beyonce er flotte, så må JEG være misunnelig på Beyonce?

Hvem må ha det med teskje her? Kan til nød være misunnelig på Britney, men IKKE Beyonce, har ikke sansen for "feite" folk jeg.

Hvorfor må jeg være sjalu i det hele tatt? Det finnes faktisk noen som er fornøyd med den kroppen de har, selv om du sikkert ikke er det.

Kan vel synes Beyonce er brei uten noen bakanliggende grunner?

Nå er det en gang slik, stjernesmell, at de som er fornøyd med utseende sitt rakker ikke ned på andres. Det har de ingen grunn til.

Så hvis du, som du skriver, er fornøyd med kroppen din, hvorfor er du så ivrig med å kritisrer denne damens kropp?

Annonse

Gjest batteri

get a life..

tipper du er en syltynn jentunge som lengter etter mer former slik at du får mer oppmerksomhet av gutta...og dermed rakker du ned på jenter som faktisk har litt former...vet du at de fleste gutter foretrekker jenter med former??herregud, viss dere påstår at det der er å være FEIT så er det f... ikke rart at vi jenter får komplekser for kroppen vår altså!!det er få som har så stram kropp og som har formene på så riktige plasser som henne...herreguud!!!

Gjest bugsyririgjen

Jeg er vel ikke misunnelig på noe jeg selv synes er "feit" da vel? Hadde jeg syntes hun hadde en flott kropp hadde jeg kunne vært misunnelig. Kroppen til Britney feks kunne jeg svært gjerne hatt, eller Kylies.. den er flott den..

Mange er uenige med deg iallefall. Dama regnes som en av verdens mest sexy!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...