Gå til innhold

Norske soldater ler av hundedrap!

Anbefalte innlegg

Gjest bordeaux

selvfølgelig var det ikke en solskinnshistorie, men hvorfor skal man fokusere så voldsomt på noen hunder som blir skutt når så mange mennesker også blir skutt og lemlestet?

hundene døde ihvertfall med en gang og led ikke, selv om soldatene lo. hadde vært værre om de ble torturert

jeg tror ikke man skal begynne å kritisere soldatene før man selv har vært i deres sko

vi i norge har ikke peiling på hvordan det er å være i krig

"hundene døde ihvertfall med en gang og led ikke, selv om soldatene lo. hadde vært værre om de ble torturert"

Du så ikke det klippet hvor de skjøt valper da tydeligvis - hvor han sto flere meter unna og bommet. De skrikene ifra den valpen der håper jeg hjemsøker flere enn meg. Men du bryr deg kanskje ikke om sånt du. For det er jo bare hunder...Herregud.

Fortsetter under...

• Svar 109
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• BettyBlue

12

• Prozak

10

• Sør

7

• Dorthe

7

Mest aktive i denne tråden

"hundene døde ihvertfall med en gang og led ikke, selv om soldatene lo. hadde vært værre om de ble torturert"

Du så ikke det klippet hvor de skjøt valper da tydeligvis - hvor han sto flere meter unna og bommet. De skrikene ifra den valpen der håper jeg hjemsøker flere enn meg. Men du bryr deg kanskje ikke om sånt du. For det er jo bare hunder...Herregud.

nei, jeg bare tenkte at de måtte være såppas gode til å skyte (!)

men som jeg har sagt; meningsløs plaging og dreping av dyr er ikke ok

nei, jeg bare tenkte at de måtte være såppas gode til å skyte (!)

men som jeg har sagt; meningsløs plaging og dreping av dyr er ikke ok

Men hva vil du da, at vi skal unnlate å diskutere det, så det ikke virker som vi bryr oss mer om hunder enn mennesker?

Kutt ut dette sær-tullet, nå. Det er så utrolig lite intelligent å avfeie grusomheter med den begrunnelsen at andre grusomheter er værre. For faen - naboen min voldtok og drepte kona her forleden. Men det er da ingenting, fordi Ted Bundy drepte og voldtok 15 stykker!

".........................."

Helt enig, Prozac! Man er nødt å skille mellom tragedier!

Annonse

Ærlig talt! Det finnes da mye mer både kvalmende og grusomt ved andre sider av krigen!

Snakk om å fokusere på det som er viktig.

Akkurat som dyrevernere: "å giiiid, den reven ble til en pels", når samtidig 1000 vis av unger blir skutt og drept i andre deler av verden.

Synes den feile fokusen er enda mer kvalmende.

hva faen feiler det deg, bitch??!!hunder er like mye verd som noen jævla unger, og dette er helt forgjævlig!jeg skal spore ned disse jævlene og skyte dem!!

Det finnes ingen unnskyldning for slik oppførsel.

Du kan heller ikke si at en mobber som vokste opp i et dårlig hjem, er unnskyldt(pga oppveksten)at han mobber andre.Det er en forklaring, ja, men ingen unnskyldning.

På samme måte kan ikke disse soldatene unnskyldes.Jeg hadde skammet meg om det var min sønn!

Ja, det er en forklaring,ingen unnskyldning.

Og det med at de i tilleg gjorde det foran barn,viser jo hvor ødelagt de selv har blitt.

Ingen "normale,friske" ville gjort noe slikt

Helt klart ikke.

Men irrelevant i denne sammenhengen. Det er langt verre at mennesker blir utsatt for krig, enn at hunder blir skutt med feil kaliber.

Enig i at det er verre at mennesker blir drept i krig enn at hunder skytes for moro skyld.

Men dyreliv skal også vernes om! Det ufattelig irrelevant å protestere på reaksjoner på dyremishandling og si at det er verre at mennesker lider.

Lolandas trangsynte argumentasjon minner mistenkelig mye om din i dyrevernsaker her på forumet. Er hu det som er dama di?

Enig i at det er verre at mennesker blir drept i krig enn at hunder skytes for moro skyld.

Men dyreliv skal også vernes om! Det ufattelig irrelevant å protestere på reaksjoner på dyremishandling og si at det er verre at mennesker lider.

Lolandas trangsynte argumentasjon minner mistenkelig mye om din i dyrevernsaker her på forumet. Er hu det som er dama di?

Jeg ser at noen er enig med deg - er det kjæresten din?

Ingen forsvarer dyremishandling, men sett i perspektiv av en krig så er det faktisk irrelevant.

Med vennlig hilsen

Annonse

Jeg ser at noen er enig med deg - er det kjæresten din?

Ingen forsvarer dyremishandling, men sett i perspektiv av en krig så er det faktisk irrelevant.

Med vennlig hilsen

"Ingen forsvarer dyremishandling, men sett i perspektiv av en krig så er det faktisk irrelevant."

Når du ikke ser urimeligheten i å konsekvent sette dyremishandling i perspektiv av noe annet - er du for meg ufattelig sneversynt.

"Ingen forsvarer dyremishandling, men sett i perspektiv av en krig så er det faktisk irrelevant."

Når du ikke ser urimeligheten i å konsekvent sette dyremishandling i perspektiv av noe annet - er du for meg ufattelig sneversynt.

Nei, jeg er bare litt mer realistisk enn deg.

Akkurat det samme skjer på legevakten hver dag - man prioriterer de som har hjertestopp fremfor de som har forstuet lilletåen.

Nei, jeg er bare litt mer realistisk enn deg.

Akkurat det samme skjer på legevakten hver dag - man prioriterer de som har hjertestopp fremfor de som har forstuet lilletåen.

"Akkurat det samme skjer på legevakten hver dag - man prioriterer de som har hjertestopp fremfor de som har forstuet lilletåen"

Så du er tvunget å se alt i perspektiv.

Og barn med kronisk leddgikt og ødelagte ledd er det ikke noe synd på, fordi barn som har kreft har en mer alvorlig diagnose?

Ulv I Faarikaal

"Akkurat det samme skjer på legevakten hver dag - man prioriterer de som har hjertestopp fremfor de som har forstuet lilletåen"

Og barn med kronisk leddgikt og ødelagte ledd er det ikke noe synd på, fordi barn som har kreft har en mer alvorlig diagnose?

http://home.powertech.no/shoiem/turidg/lyd/nettopp.wav

Når det blir alvorlig, så skal begge ha behandling.

Noen skutte hunder er ikke alvorlig - de hører til i "forstuet lilletå" kategorien.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...