Virgo71 Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Min mor på 76 år klager over en slags bølgegang i hele kroppen, fra hode til tå.De eneste symptomene jeg kan se, er at hun "puffer" av og til når hun puster. Ellers ingen unormal bevegelse med tungen. Dette er svært ubehagelig for henne, og reduserer livskvaliteten hennes. Hun har hatt to psykoser og vært deprimert de siste 25 årene. Hun går nå på Rivotril, Zoloft og Zyprexa. Har snakket med ulike leger om denne bølgegangen, men alle har ulike svar: Nevrologen sa det var bivirkninger av medisin hun har tatt gjennom alle disse årene. En annen lege mente det var elektriske impulser mellom nervetråder... Er det noe man evt. kan gjøre med dette, eller må hun lære seg til å leve med det? Noen som har hatt samme plagen? Er det rett og slett "bølger av angst"??? Hun virker ikke engstelig, og sier selv at hun ikke er det også. Takknemlig for svar. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/137132-b%C3%B8lgende-bevegelser-i-kroppen/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest leter Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Hei på deg. Nå vet jo ikke jeg om dette er det samme da... Men jeg har også gått på Zoloft,og den gikk utover mitt sentralnervesystem. Jeg fikk bølger i hele meg innimellom. Det begynte litt, så økte det på,både i styrke og varighet. Dette var i mitt tilfelle en bivirkning av zoloften. På meg gikk det så langt at når dette inntraff,så mistet jeg rettningsans på opp og ned.Kroppen eller hodet visste ikke hva som var hva. Ikke meningen å skremme deg,ikke sikkert vi snakker om det samme. Men det var ihvertfall ikke farlig.Jeg måtte bare slutte med zoloft,så kom det seg. lykke til,håper dere finner svaret. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/137132-b%C3%B8lgende-bevegelser-i-kroppen/#findComment-856172 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.