SyvSover Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Ble utrolig glad for å få et svar. Godt å vite at man ikke er den eneste. Kjempe fint å få litt råd av noen som har vært gjennom ting før. For det er ikke så lett når man er alene og ikke har noen å oppsøke. Dagene mine er veldig opp og ned. På de gode dagene føler jeg at ting som var et problem i går, bare framstår som uproblematisk. Derfor kan det bli et problem å oppsøke hjelp. Føler det er litt nederlag, og at det sikkert er flere enn meg som trenger det mye mer. Uansett føler jeg at dårig selvitillit og usikkerhet ødelegger for meg. Både når det gjelder valg og hvordan jeg forholder meg til andre.Har et litt anstrengt forhold til mennesker rundtmeg. Knyter seg i magen og knyttnevene. Synes du jeg bør oppsøke hjelp? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/137245-takk-for-gode-r%C3%A5d/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.