Gå til innhold

Gratulerer, du har vunnet reisegavekort til en verdi av kr 2000

Anbefalte innlegg

Var meldingen jeg fikk på min mobil.

Alt jeg måtte gjøre var å ringe et 815 nr for å motta premien.

Dette hørtes da veldig merkelig ut....Tør jeg å ringe da ?

Har ikke vært med på noen konkurranse som jeg husker----

Noen som har opplevd noe liknende ?

Fortsetter under...

har aldri forstått folk som er så godtroende jeg at de tror de får noe gratis i livet

:)) har aldri blitt lurt jeg, fordi jeg vet at jeg aldri ville ha vært så heldig. samme gjelder de dumme skrap og vinn greiene i posten, du har vunnet første premien , eneste du trenger er å gjøre..... masse og så er du lurt.

Annonse

Gjest Ugga Bugga

har aldri forstått folk som er så godtroende jeg at de tror de får noe gratis i livet

:)) har aldri blitt lurt jeg, fordi jeg vet at jeg aldri ville ha vært så heldig. samme gjelder de dumme skrap og vinn greiene i posten, du har vunnet første premien , eneste du trenger er å gjøre..... masse og så er du lurt.

Enig. Jeg har heller aldri latt meg lure av sånt.

Hvis noe høres for godt ut til å være sant, er det sannsynligvis ikke sant.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...