Gå til innhold

Nå skal jeg bli fin til sommeren...

Anbefalte innlegg

NÅ skal jeg endelig begynne å trene. Har bestemt meg for å gå på aerobic to ganger i uken, og så bruke løpemaskin/ro/løfte vekter et par ganger i uken! Har ikke trent på aldri så lenge, så dette kan jo bli artig. Kjøpte treningstøy idag - så nå er det bare å sette igang. Har flere venner som jeg skal trene sammen med, så det blir ingen mulighet for å skulke unna.

Hva slags trening driver dere med? Og hvor ofte?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/137414-n%C3%A5-skal-jeg-bli-fin-til-sommeren/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest svensken jonas

Ville ikke akkurat kalle det skryting... har ikke engang begynt! Men ville du ikke fortelle hva slags trening du driver med?

Jeg misforsto sikkert litt, det er tross alt midt på natten.

Selv trener jeg bare ved behov.Syns det er et fryktelig krav i samfunnet i dag om å måtte se så flott ut. Og det gidder jeg ikke gi etter for.

Annonse

Selv trener jeg bare ved behov.Syns det er et fryktelig krav i samfunnet i dag om å måtte se så flott ut. Og det gidder jeg ikke gi etter for.

Det er jo din kropp..så du vet vel selv hva slags mosjon du trenger for å holde deg i form uten press fra andre.

Barnslig å skulle "stå imot" å holde seg sunn bare fordi det er et "krav" fra samfunnet.

Samfunnet har mange andre krav til deg og. Nekter du å ta utdanning fordi det er det krav fra samfunnet?

Merkelig innstilling!

Hvis trening bare dreier seg om å _se_ pen ut for deg, skjønner jeg at du setter deg på bakbeina.

For svært mange andre handler trening også om helse og overskudd.

Jeg får for eksempel bedre nattesøvn, bedre humør og bedre immunforsvar når jeg trener.

Jeg rekker ikke å trene for tida. Barnevogntrilling regnes vel neppe...?

Det skal du ikke kimse av:-) ! Jeg har aldri trent i hele mitt liv, men jeg har aldri vært i så god form som det året jeg var hjemme med småen da han var baby. Vi bor på toppen av en lang ås, og å trille barnevognen opp og ned der hver dag i ett år, det ga resultater!

Magen min ble helt flat igjen på rekordtid etter fødselen, for å dytte en barnevogn i oppoverbakke gjør at man må stramme magemusklene og ta i. Og den turen som jeg tok hver dag, tok omtrent en time. Jeg ble ikke andpusten engang etterhvert, til tross for alle bakkene.

Annonse

Kickboxing. Foreløpig to ganger i uka, men planlegger å øke til tre. I tillegg trener jeg basis-styrke her hjemme.

å, kickboksing er jo sinnsykt gøy! aldri vært i bedre form enn da jeg drev med det sånn litt på si. for snakk om harde treningsøkter. savner det faktisk. aerobictimer blir puddingtrening i forhold, for der kjeder jeg meg.

Gjest strandhai

Hei!:-)

trener på treningssenter tre ganger i uka. Styrkeprogram, og løping/sykling/roing, alt ettersom. Så har jeg Schäferhund som krever endel mosjon, så jeg pleier å løpe endel ute oxo. I dag snøddde det desverre, men for et par dager siden løp jeg 6 km. Blir en god del mer løping (ute i skauen, lysløyper, ol.) om våren, sommeren og høsten!:)

Lykke til med treninga!

Gjest skippertak

Trening ved behov, hva innebærer det?

å, kickboksing er jo sinnsykt gøy! aldri vært i bedre form enn da jeg drev med det sånn litt på si. for snakk om harde treningsøkter. savner det faktisk. aerobictimer blir puddingtrening i forhold, for der kjeder jeg meg.

Men må man ikke være ganske myk for å kunne drive med kickboksing... jeg kan ihvertfall ikke sparke høyt! Har muligheten for å begynne med det, men synes det er ganske flaut hvis alle de andre er superspreke!

Jeg har akkurat fått pilates dvd fra TV-shop og er veldig spent. Merker du resultater av pilates-treningen?

Jeg går på fjerde uka med pilates nå, så det er kanskje litt tidlig å uttale seg om.

Men jeg er veldig fornøyd så langt. Jeg synes uansett at jeg merker det energimessig, pluss at pilatesen på merkelig vis setter fart i fordøyelsen! Helt påfallende, altså. ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...