Gå til innhold

Nå skal jeg bli fin til sommeren...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men må man ikke være ganske myk for å kunne drive med kickboksing... jeg kan ihvertfall ikke sparke høyt! Har muligheten for å begynne med det, men synes det er ganske flaut hvis alle de andre er superspreke!

ikke fortvil. var hverken spretten eller myk, men det kom seg svært etter en liten stund. nå derimot, er jeg tilbake til å være stiv som en stokk.

Skrevet

Jeg trener sykkel 2-3 ganger i uka, og pilates 1-2 ganger i uka.

Har du gått på kurs for å lære pilates? Kjøpte en bok om emnet, men har ikke turt å begynne ;o) Det er dette med rett pusting som jeg ikke får til, tror jeg ;-)

Skrevet

Klarer du araberflikkflakk? Det er god trening.

Ai, det hørtes vondt ut....Tenker vi begynner med noe enklere:-)

Skrevet

Det skal du ikke kimse av:-) ! Jeg har aldri trent i hele mitt liv, men jeg har aldri vært i så god form som det året jeg var hjemme med småen da han var baby. Vi bor på toppen av en lang ås, og å trille barnevognen opp og ned der hver dag i ett år, det ga resultater!

Magen min ble helt flat igjen på rekordtid etter fødselen, for å dytte en barnevogn i oppoverbakke gjør at man må stramme magemusklene og ta i. Og den turen som jeg tok hver dag, tok omtrent en time. Jeg ble ikke andpusten engang etterhvert, til tross for alle bakkene.

Du har nok helt rett i at barnevogntrilling kan gi gode resultater. Tror neppe det var den typen trening raisin ville høre om da...*S*

Å trille barnevogn er faktisk mye tyngre enn jeg hadde trodd:-) Vi har hatt en lang kuldeperiode her, så jeg har ikke kunnet trille så mye i det siste - gjett at jeg merker det på formen!

Skrevet

Du har nok helt rett i at barnevogntrilling kan gi gode resultater. Tror neppe det var den typen trening raisin ville høre om da...*S*

Å trille barnevogn er faktisk mye tyngre enn jeg hadde trodd:-) Vi har hatt en lang kuldeperiode her, så jeg har ikke kunnet trille så mye i det siste - gjett at jeg merker det på formen!

Alle monner drar! :-)

Skrevet

uff jeg blir dårlig jeg, hater trening, forstår ikke at folk orker det. Det er selvfølgelig dem som koser seg med å trene, men det gjør ikke jeg, jeg koser meg når jeg slapper av jeg hehe.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...