Gå til innhold

Noen som vasker busser her?

Anbefalte innlegg

Gjest bussvasker?
Skrevet

Jeg vurderer å begynne som bussvasker. Er inneforståt me at det er kveld og natt evnt tidli morgen jobb. Hva er timelønnen? Hvor mange busser vaskes det på et skift?

Skrevet

Nei, men jeg har også vært interessert i den jobben.. skal visst være utrolig godt betalt. Kan du ikke gi meg litt info hvis du finner ut noe. Og lykke til!

Skrevet

Timelønnen er ca. 130.-

Ca. snitt 3- 4 busser i timen.( varierer veldig )

:)

Skrevet

Timelønnen er ca. 130.-

25 % nattillegg.

Skrevet

Timelønnen er ca. 130.-

Hvem kontakter man for å søke jobb?

Skrevet

Hvem kontakter man for å søke jobb?

Kommer jo ann på hvor du bor og hvilket busselskap det er snakk om...

Skrevet

Kommer jo ann på hvor du bor og hvilket busselskap det er snakk om...

Hovedstaden! Og hvillket busselskap spiller i grunnen ingen rolle. Vet du om det er lett å få jobb?

Skrevet

Hovedstaden! Og hvillket busselskap spiller i grunnen ingen rolle. Vet du om det er lett å få jobb?

Hei.

Jeg anbefaler deg å ta kontakt med hvert av selskapene og høre om de trenger noen nå eller i fremtiden.

Lykke til.

Hilsen...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...