Gå til innhold

hva er en tøffelhelt?

Anbefalte innlegg

På hyttetur hos meg: hun og han er gjester, han tar to skinkeskiver på brødskiva til frokost. Hun tar den ene skinkeskiva, legger den tilbake og gneller: "Her tar vi bare en skive!!"

Jeg gliser og legger skinkeskiva tilbake på den stakkars mannens skive. Det var min skinkepakke, så det er i tifelle jeg som skal lage restriksjoner og rasjoner.

Du er faen ikke skvetten, tør du å trøkke på "de nyeste 100" i mårratidlig:-/?

Fortsetter under...

Jeg er sikker på at hun er opprinnelsen til utrykket Jernhånd i silkehanske.

Stakkars svoger. Og han tror at han blir tatt vare på han!!! At hun bare passer på hans ve og vel....

Ut og drikke med sin bror når de er på besøk? Nei VET du hva. Huff og huff. Og gubben og hans bror som hadde et SÅ godt forhold før da.... Nå ser dem ikke samme filmer engang. Actionfilm? BUuuuuu.

Rart hun ser så søt ut og virker så grei.

Stakkars? Han må da være rimelig idiot som finner seg i det i det hele tatt!

Stakkars? Han må da være rimelig idiot som finner seg i det i det hele tatt!

Som sagt, han tror han blir tatt vare på. Så han har det som plommen i egget.

Hva _jeg_ syns er jo en heeeeelt annen sak.....

Fra å ha en kul svoger- har jeg nå en tøffelsvoger....

Annonse

Karakteristikken er vel delvis ment negativt, fordi en mann med tøffelhelt-egenskaper ikke anses å være fullverdig mann.

Å prioritere familie og barn istedet fremfor kamerater og jobb, ta sin tørn med oppvask, klesvask, matlaging..

Jeg vedder på at begrepet er laget av menn som føler sin egen manndom truet av dem som tør sette pris på "myke, feminine" verdier.

Gjest Forstår hva du stadig hinter til

Hvis du følger noen tråder litt nøye - finner du mange omtalte. Men vær forsiktig, ikke skriv hva du tenker, da vanker det deng:-(

Når det du tenker er bare drital mobbing om personer det står skrevet om på nett, så kan du bare ta deg lenger pause enn en uke, for min del. At _du_ skal syte som et annet offer, er bare stusselig.

Men det ser ut til at du har lært å holde kjeft. Tviler på at du klarer å holde det løftet.

Når det du tenker er bare drital mobbing om personer det står skrevet om på nett, så kan du bare ta deg lenger pause enn en uke, for min del. At _du_ skal syte som et annet offer, er bare stusselig.

Men det ser ut til at du har lært å holde kjeft. Tviler på at du klarer å holde det løftet.

Jeg tørr ihvertfal bruke nicket mitt "kjerring"! Epostadressa mi er: [email protected]

Kanskje du tørr presentere deg der. (Makan til feiging)

Gjest Pepperkakemann

Jeg tørr ihvertfal bruke nicket mitt "kjerring"! Epostadressa mi er: [email protected]

Kanskje du tørr presentere deg der. (Makan til feiging)

Plutselig er dét et argument - "jeg tør hvertfall bruke nicket mitt"..

"kjerring"..? "Feiging"..?

Jeg har ikke deltatt i diskusjoner med deg, men sett hva du har skrevet. Det er det det dreier seg om. Du prøver å snu denne greia om til *hvem jeg er*. Men det er klart, det er mye lettere å skifte emne når en føler seg pressa.

Annonse

Plutselig er dét et argument - "jeg tør hvertfall bruke nicket mitt"..

"kjerring"..? "Feiging"..?

Jeg har ikke deltatt i diskusjoner med deg, men sett hva du har skrevet. Det er det det dreier seg om. Du prøver å snu denne greia om til *hvem jeg er*. Men det er klart, det er mye lettere å skifte emne når en føler seg pressa.

Ja - nå føler jeg med virkelig pressa, huff og huff. Jeg gadd bare ikke ta opp krangelen med noen som her skrøt av hvor "hvor skapet skulle stå hjemme", selv om jeg ymtet litt her og der, var det vel ikke _så_mye å ta på vei for. Så viser det seg at her er flere som sier "adjø", men _må_ hit for å lurke for å se om de blir omtalt (helst savnet) Jeg trivest med ståa, jeg er her mest for å gjøre litt fanteri. Bare synd at noen blir så forbanna til tider. Er du også en av dem?

Ja - nå føler jeg med virkelig pressa, huff og huff. Jeg gadd bare ikke ta opp krangelen med noen som her skrøt av hvor "hvor skapet skulle stå hjemme", selv om jeg ymtet litt her og der, var det vel ikke _så_mye å ta på vei for. Så viser det seg at her er flere som sier "adjø", men _må_ hit for å lurke for å se om de blir omtalt (helst savnet) Jeg trivest med ståa, jeg er her mest for å gjøre litt fanteri. Bare synd at noen blir så forbanna til tider. Er du også en av dem?

"jeg er her mest for å gjøre litt fanteri" Da hadde jeg jo rett da.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...