nick Skrevet 23. februar 2004 Skrevet 23. februar 2004 Det kan jeg. Er du modig nok til å gjøre alvor av det? Jeg kan godt få deg til å skjønne at jeg er dame og feminin. Jeg tror deg når du sier det. Jeg bor så lang unna at det er upraktisk å ta en øl sammen. 0 Siter
nick Skrevet 23. februar 2004 Skrevet 23. februar 2004 Jeg har trygg avstand til min feminine side. Det til tross for at jeg har bra drag på homsene. Jeg er jo dolkjerring, og stolt av det! 0 Siter
nick Skrevet 23. februar 2004 Skrevet 23. februar 2004 Nick, har du hørt om dialekt? Jeg er fra Stavanger og nårjeg snakker om "kjekke damer" (for det gjør jeg nemlig), så betyr det "snille, greie, flotte damer". På østlandet og mange andre stdere betyr "kjekk" ne helt annet. Du er virkelig ikke helt oppdatert. Slutt å kalle han som skrev innlegget for lesbe og slikt. Det burde jeg ha visst, men jeg tok en sjans. 0 Siter
damedame Skrevet 23. februar 2004 Skrevet 23. februar 2004 Er du ferdig med din eks? Kanskje er det hun som fortsatt opptar plassen i hjertet ditt og hindrer deg i å "se" andre attraktive damer? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.