Gjest mummat Skrevet 22. februar 2004 Skrevet 22. februar 2004 Er det mulig å bli helt frisk om en har borderline personlighetsforstyrrelse? 0 Siter
Gjest T-Puss Skrevet 22. februar 2004 Skrevet 22. februar 2004 Jeg tror den eneste måten å bli frisk på er å bruke medikamenter. 0 Siter
Gjest mummat Skrevet 22. februar 2004 Skrevet 22. februar 2004 Jeg tror den eneste måten å bli frisk på er å bruke medikamenter. Så det er fullt mulig altså? Så lenge man har rett medisin? 0 Siter
Gjest T-Puss Skrevet 22. februar 2004 Skrevet 22. februar 2004 Så det er fullt mulig altså? Så lenge man har rett medisin? Jeg mener å ha lest det et sted. Spør legen/psykiatern din om det. 0 Siter
Gjest mummat Skrevet 22. februar 2004 Skrevet 22. februar 2004 Jeg mener å ha lest det et sted. Spør legen/psykiatern din om det. Åhhhhh, så glad jeg er for å høre det. En enorm lettelse, tuuuuusen takk for svaret ditt. Ja, jeg har time hos legen imorgen,tenkte å ta det opp med ham da. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 22. februar 2004 Skrevet 22. februar 2004 Det er absolutt mulig. Medisiner kan være en god hjelp, men hovedbehandlingen er samtaleterapi. 0 Siter
Gjest T-Puss Skrevet 22. februar 2004 Skrevet 22. februar 2004 Åhhhhh, så glad jeg er for å høre det. En enorm lettelse, tuuuuusen takk for svaret ditt. Ja, jeg har time hos legen imorgen,tenkte å ta det opp med ham da. Nå fikk du svar av en ordentlig psykiater :-) 0 Siter
Gjest mummat Skrevet 23. februar 2004 Skrevet 23. februar 2004 Nå fikk du svar av en ordentlig psykiater :-) Ja, en enorm lettelse å få det svaret. Tusen takk til dere begge, det betydde så klart veldig mye for meg. Jeg var så redd for at det ikke var mulig. Nå har jeg fått et nytt håp,kjenner jeg. Og lysten til å ta opp kampen. 0 Siter
Gjest T-Puss Skrevet 23. februar 2004 Skrevet 23. februar 2004 Ja, en enorm lettelse å få det svaret. Tusen takk til dere begge, det betydde så klart veldig mye for meg. Jeg var så redd for at det ikke var mulig. Nå har jeg fått et nytt håp,kjenner jeg. Og lysten til å ta opp kampen. Det er flott. Stå på, så skal du se at du greier det! :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.