Minigullet Skrevet 23. februar 2004 Skrevet 23. februar 2004 ok, er nok der jeg har sett henne ... kommer bare ikke på hva det kan ha vært Jill er radiodame, jobber i Radio1. Og så ble hun lurt til å passe noen unger i Komplottet. 0 Siter
Minigullet Skrevet 23. februar 2004 Skrevet 23. februar 2004 Ah! Takk! Så deilig at det ikke bare var meg, da! Ja, en må kanskje ha sett dem i 'levende bilder' - for det er ikke bare trekkene som er like, men mimikken også. Ja, de e kjempelike. Jeg har alltid trodd de var søsken jeg...men hvor har jeg hun LIne fra? 0 Siter
Klara Q Skrevet 23. februar 2004 Forfatter Skrevet 23. februar 2004 Ja, de e kjempelike. Jeg har alltid trodd de var søsken jeg...men hvor har jeg hun LIne fra? Skuespiller. Hun spilte bl a i Kvinnen i mitt liv med Tom Giertsen og co, dessuten var hun med i den der serien Brigaden. 0 Siter
Minigullet Skrevet 23. februar 2004 Skrevet 23. februar 2004 Skuespiller. Hun spilte bl a i Kvinnen i mitt liv med Tom Giertsen og co, dessuten var hun med i den der serien Brigaden. Ååååå ja. Det var det. Giertsen og Line. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.