Gå til innhold

Jeg må bare spørre... :-(

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 51
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• 25-30 år

19

• soleil

2

• Prozak

2

• avtrykk

1

Mest aktive i denne tråden

En av partene må jo spenne på seg lauskukken?

hehe...

...men du, hvis det var et snev av alvor i spørsmålet ditt: Må man være maskulin/mandig/mann for å være aktiv sånn sett?

Nei. Det må man ikke.

Det kan jeg underskrive på, selv om jeg faktisk aldri har hatt en påstropp-dildo på meg.

Annonse

hehe...

...men du, hvis det var et snev av alvor i spørsmålet ditt: Må man være maskulin/mandig/mann for å være aktiv sånn sett?

Nei. Det må man ikke.

Det kan jeg underskrive på, selv om jeg faktisk aldri har hatt en påstropp-dildo på meg.

Strap-on dildo, eller dildoer i det hele tatt, er vel relativt sjeldent i rent lesbiske forhold.

"........................"

Alltid er vel ikke et riktig svar ewer :)

Men at en del lesbiske er "mannete" det er jo noe man har sett både titt og ofte det da...

Og at en er mann og en kvinne...er noe som lesbiske og homofile selv har sakt til meg.

Så "alltid" er nok ingen fasit, men at det forekommer slik er helt klart for mitt vedkommende :)

hehe...

Nei. Det må man ikke.

Det var ment som et lite sleivspark til fordommene som egentlig går begge veier.

Jeg vet ikke hva som får deg til å tro at heterofile har det synet på lesbiske som du presenterer her.

Har vært innom på Potta og der var det egentlig begge deler, men jeg vil si det var flere mandige damer der enn det enn ser på typiske hetero-steder. "Mandige" blir kanskje feil ord egentlig, men altså mer androgyn i klesstilen og hårstil. (Mer punka og utfrika,- ikke "butch" sånn en ser på film)

Samtidig kan man vel ikke si at de damene som henger på Potta ikke nødvendigvis er representative for hele gruppa.

Nå kjenner jeg bare et par lesber og de skiller seg ikke ut på noen måte. Helt alminnelige, feminine og greie damer.

Gjest zimmermann

Jeg kan plukke ut en lesbisk kvinne på lang avstand. Jeg tror vi menn er utstyrt med spesielle antenner i så måte.

At de ofte har maskuline trekk, hjelper på, men det kan også være noe annet, mer grovt i deres utseende og adferd, som gir signalene.

Annonse

Gjest pisspreik

Jeg kan plukke ut en lesbisk kvinne på lang avstand. Jeg tror vi menn er utstyrt med spesielle antenner i så måte.

At de ofte har maskuline trekk, hjelper på, men det kan også være noe annet, mer grovt i deres utseende og adferd, som gir signalene.

Huffameg. Det der er pisspreik.

Jeg er nok en av dem som "enkelte" mener er lesbisk, ut i fra utseende, væremåte.... (litt "maskulin").

Men jeg er ikke lesbisk. Ikke bifil engang. Helt hetrofil.

Gjest zimmermann

Huffameg. Det der er pisspreik.

Jeg er nok en av dem som "enkelte" mener er lesbisk, ut i fra utseende, væremåte.... (litt "maskulin").

Men jeg er ikke lesbisk. Ikke bifil engang. Helt hetrofil.

Da vil du nok heller ikke bli puttet i den "lesbiske sekken" av de som møter deg eller ser deg.

Jeg har erfart at det er mange kvinner som selv tror de er maskuline, men som ikke er det. Er du en av de?

Hadde du vært lesbisk, så hadde nok de fleste(menn hverfall) fanget opp det.

Gjest pisspreik

Da vil du nok heller ikke bli puttet i den "lesbiske sekken" av de som møter deg eller ser deg.

Jeg har erfart at det er mange kvinner som selv tror de er maskuline, men som ikke er det. Er du en av de?

Hadde du vært lesbisk, så hadde nok de fleste(menn hverfall) fanget opp det.

Jeg oppfatter ikke meg selv som spesielt maskulin. Men heller ikke spesielt feminin. Et typisk produkt av 70-tallet? :-)

Utseendemessig er jeg kanskje litt maskulin. Dvs høy, kraftig bygd...

Og - jeg har blitt tatt for å være lesbisk. En gang som jeg vet om helt konkret, muligens flere uten at jeg vet om det.

Det utsagnet faller på sin egen urimelighet.

Det er mange menn som mener de har denne evnen, men det stemmer nok ikke.

Av de du treffer og tror er lesbiske, hvor mange er faktisk det? Vet du noe om det? Og vet du hvor mange av dem du ikke tror er lesbiske som faktisk er lesbiske?

At du tror du har rett hele tiden betyr ikke at du faktisk har rett.

Det er da unødvendig å være sur hele tiden.

En viss del av de lesbiske damene kjører et mannlig look. Sånn som hun med film på NRK. Hun er "mannen" i et forhold, det tror jeg fullt og fast på. Akkurat som de superfemie homsene man kommer over, er "dama" i de forholdene. Ikke alle lesber er traktorer, ikke alle homser er femi, og det er ikke nødvendigvis sånn at en er dame og en er mann i et forhold. Men jeg tror det ofte er akkurat sånn.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...