Gå til innhold

Piratkort til Canal Digital

Anbefalte innlegg

Gjest Den frekke Socceros

Hei.

Vet at det er ulovlig men lurer uansett på om noen vet hvor jeg kan få tak i piratkort til Canal Digital?

Med de prisene Canal Digital tillater seg og brukt pr.dags dato gidder jeg ikke annet enn å skaffe meg et piratkort.

Håper på svar

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/137523-piratkort-til-canal-digital/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når en ikke har råd til en ting/tjeneste så må en klare seg uten. Hva er det som feiler folk i dag. Å ha alt en ønsker seg er ingen menneskerett.

Ellers kunne jeg også sagt at med de prisene Mercedes har på bilene sine i dag så er jeg i min fulle rett til å stjele en bil.

Når en ikke har råd til en ting/tjeneste så må en klare seg uten. Hva er det som feiler folk i dag. Å ha alt en ønsker seg er ingen menneskerett.

Ellers kunne jeg også sagt at med de prisene Mercedes har på bilene sine i dag så er jeg i min fulle rett til å stjele en bil.

:)

Gjest Socceros

Å så Smart du er...

Råd og råd, hørt om å spare litt?

Kunne heller tenkt meg å spare 5000 kr i året enn å ha det digitalkortet, men å gi slipp på de engelske fotballkampene er ikke aktuelt!

Det er godt vi har sånne som deg "petter smart"!

men, har du alltid rent mel i posen du?

Annonse

Nei men du kan kopiere en!

Å så Smart du er...

Kunne heller tenkt meg å spare 5000 kr i året enn å ha det digitalkortet, men å gi slipp på de engelske fotballkampene er ikke aktuelt!

Den holdningen er veldig vanlig. Folk ønsker noe og er ikke villige til å akseptere at de ikke kan få det.

Ikke rart de kaller folk dessert- og glasurgenerasjon.

Har du ikke råd til å betale for de engelske fotballkampene så må du klare deg uten.

Synes du det er greit at folk stjeler det de har lyst på, men som de ikke ønsker å betale for eller ikke har råd til?

Annonse

Å så Smart du er...

Jeg kunne tenke meg å rappe all maten vi trengte jeg og kjøpe meg noe kult i steden.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...