Gå til innhold

Rammemadrass på Jysk

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg PRØVDE å kjøpe en sånn på Jysk i Moss, -men dama som ekspederte meg syns de var så dårlig at hun til slutt bare gikk og ekspederte en annen, enda jeg sto der med pengene klare! HEHEHE

Tenk å ha sånne folk ansatt!

Vi ventet og kjøpte en hos Bohus på tilbud, en stund etter :-)

Du må _aldri, aldri, aldri_ handle på Jysk!

Elendig service, elendige varer.

Du kan legge til at det er stygt og skittent der, at de aldri tar i mot returer, ikke holeder det de lover og aldri tar telefonen. Bedritne nettsider også... og så har de aldri tingene i reklamebrosjyren og klarer ikke skaffe det heller.

Annonse

Du må _aldri, aldri, aldri_ handle på Jysk!

Elendig service, elendige varer.

Man kan handle på Jysk hvis man vet hva man skal ha, og vet hva man skal se etter.

Har kjøpt dyner, puter, skumplastmadrasser, laken, sengesett, gardiner, dusjforheng.... masse "småting" på Jysk, og aldri hatt problemer med verken kvalitet eller service.

Du kan legge til at det er stygt og skittent der, at de aldri tar i mot returer, ikke holeder det de lover og aldri tar telefonen. Bedritne nettsider også... og så har de aldri tingene i reklamebrosjyren og klarer ikke skaffe det heller.

...ja, og så bare går de, mens man snakker med dem! *LOL*

...ja, og så bare går de, mens man snakker med dem! *LOL*

Har du fått snakke med noen der? Trodde ikke det var noen ansatt der jeg. Har aldri kommet så langt fram i køen (hvorfor det ert kø må jo fuglene vite, det må være fordi ingen ekspederer) at jeg har fått se kassadamen, telefon har de ikke og ingen hjelper i lokaltet, så jeg syns du skal anse deg selv som meget heldig som har fått snakke halv samtale med noen der...;-)

Har du fått snakke med noen der? Trodde ikke det var noen ansatt der jeg. Har aldri kommet så langt fram i køen (hvorfor det ert kø må jo fuglene vite, det må være fordi ingen ekspederer) at jeg har fått se kassadamen, telefon har de ikke og ingen hjelper i lokaltet, så jeg syns du skal anse deg selv som meget heldig som har fått snakke halv samtale med noen der...;-)

Jeg begynner sannelig å føle meg privilligert! Kanskje jeg ligner på en kjendis, siden jeg både får betale og får service og hjelp på Jysk? :-)

Var innom Jysk her i forrige uke og handlet en del, og det var da helt uproblematisk. Enig i at de periodevis har lite betjening, sånn at det blir kø i kassa hvis noen må måle og klippe gardinstoff, men det er nå jammen meg det samme på alle stedet hvor ting skal klippes og måles eller hentes på lagret.

Jeg begynner sannelig å føle meg privilligert! Kanskje jeg ligner på en kjendis, siden jeg både får betale og får service og hjelp på Jysk? :-)

Var innom Jysk her i forrige uke og handlet en del, og det var da helt uproblematisk. Enig i at de periodevis har lite betjening, sånn at det blir kø i kassa hvis noen må måle og klippe gardinstoff, men det er nå jammen meg det samme på alle stedet hvor ting skal klippes og måles eller hentes på lagret.

Eller kanskje det er noen som kan DRIVE en butikk, og lære opp ansatte der du handler?

Bor du i Oslo? Jeg har prøvd på Carl Berner og på Alna med samme lusne resultat...

Annonse

*lol*

Hvorfor ikke på CDON?

Fordi dersom de ikke har det du har bestillt, så sender de noe "som ligner" i stedet for. Uten å gi beskjed. Når du så har betalt det du ikke har bestillt, så kan du vente ca 2 måneder på inkassokravet. Det kommer som lyn fra klar himmel, ingen purringer på det du allerede har betalt. Så er det opp til deg å bevise at dette er fullstendig feil.

Styr unna.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...