Gå til innhold

Anbefalte innlegg

forleden var jeg tvunget til å høre på når en annen gnoflet og smattet i seg en banan. blæhhhh. jeg har store problemer med andres spiselyder, orker det simpelthen ikke, med mindre jeg spiser selv.

banan er det verste. tyggisslafsing på en god nr to, slurpe i seg varme drikker og supper samt spaghetti nr tre....

og å mose potetene og blande dem inn i sausen er motbydelig!

andre som er slik som meg eller er jeg bare kresen? og hvilke matvarer lager de ekleste lydene?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/137558-%C3%A5-h%C3%B8re-at-andre-spiser/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 64
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• cecily

17

• sigga

9

• avtrykk

9

• 25-30 år

7

Mest aktive i denne tråden

Gjest alive&kicking

He he. Det med smatting gnager i ørene mine også...men jeg må ærlig innrømme at jeg (siden jeg var liten) knefter poteter inn i sausen. Det er fra barndommen og det er komplett umulig å unngå å gjøre det...bortsett fra når jeg er ute på restaurant og spiser da....

Smatting er helt jævlig å høre på. Nesten så man har lyst til å fysisk til verks.

Slurping (av varme ting, vel å merke) gjør meg ikke så mye. Ikke knasing heller.

Slurping er det verste særlig når ungene drikker med sugerør og de fortsetter etterat det er tomt. HJÆLP.

Smatting er helt jævlig å høre på. Nesten så man har lyst til å fysisk til verks.

Slurping (av varme ting, vel å merke) gjør meg ikke så mye. Ikke knasing heller.

nei, knasing gjør ikke noe. men smatting og annen tygging finner jeg ekkelt. og banan....jeg finner ikke passende dekkende ord for min avsky.

innrømmer at jeg er kresen...

He he. Det med smatting gnager i ørene mine også...men jeg må ærlig innrømme at jeg (siden jeg var liten) knefter poteter inn i sausen. Det er fra barndommen og det er komplett umulig å unngå å gjøre det...bortsett fra når jeg er ute på restaurant og spiser da....

huffda! da hadde jeg ikke kunnet spise middag med deg c",) joda,,,,men jeg hadde sett en annen vei.

Annonse

Smatting er skrekkelig. Og de som tygger litt på brødet før de drikker en god slurk melk, og så fortsetter å tygge så du hører det skvalper - de er en god nr. 2.

Det er nesten like ille som unger som spiller blokkfløyte.

ja! hvordan kunne jeg glemme den. drikke med mat i munnen er min nr to også. reviderer listen.

Gjest alive&kicking

huffda! da hadde jeg ikke kunnet spise middag med deg c",) joda,,,,men jeg hadde sett en annen vei.

Hm...hadde jeg skulle spise middag med deg, hadde jeg jo tatt meg sammen da....men kanskje du har noen uvaner jeg ikke liker. Jeg er ganske kresen selv...skjønner du.

Jeg har mer problemer med folk som knekker ledd jeg da....det og å gå på kram snø eller å hente noe i frysen og høre raspelyden derfra er MYE verre for meg...samt når folk drar kniver over tallerkenen...

Hm...hadde jeg skulle spise middag med deg, hadde jeg jo tatt meg sammen da....men kanskje du har noen uvaner jeg ikke liker. Jeg er ganske kresen selv...skjønner du.

Jeg har mer problemer med folk som knekker ledd jeg da....det og å gå på kram snø eller å hente noe i frysen og høre raspelyden derfra er MYE verre for meg...samt når folk drar kniver over tallerkenen...

Kritt på tavle kanskje??

Annonse

Begrunnet du det også ovenfor han?

Ja, jeg sa; "hør her kjære, men jeg takler ikke å høre på deg når du drikker cola, så jeg er redd det ikke kan bli noe mer mellom oss,..hvis ikke du slutter å drikke cola da...?"..

...Og det ville han jo ikke....

...KØDDA!!

der ser du, for jeg knekker nemlig ledd i ryggen stadig vekk. lener meg over en stolrygg,,,,,og så knekk, knekk. deilig å få løst opp littegranne.

men knekker ikke fingre, liker ikke det jeg heller.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...