Gjest lille måltrost Skrevet 23. februar 2004 Skrevet 23. februar 2004 jepp. her skal det gnofles hele gulrøtter fra første stund. neida, snakker ikke om spedbarnsmat, men mat til så store unger at de fint kan tygge hele biter av poteter, grønnsaker, fisk, kjøtt mm. Skjønte vel det da. ;-) 0 Siter
avtrykk Skrevet 23. februar 2004 Skrevet 23. februar 2004 du, mener ikke å fornærme deg altså!!! pliiiis ikke ta det ille opp, ser at jeg kanskje begir meg litt ut i hengemyrene her..... Tar det ikke ille opp! Men jeg liker å mose jeg. Å barna får mose de å! Det er jo så deilig med "mos" og saus. Saus blir ikke det samme uten mosing. Lar vær å mose på fine restaurant besøk, men det klør i fingrene. Har glemt meg noen ganger og!! 0 Siter
Anki Skrevet 24. februar 2004 Skrevet 24. februar 2004 *urk* Jeg har det sånn jeg også. Kan ikke fordra å høre på at andre spiser. Epler og pærer (spesielt pærer) er det verste folk kan spise i nærheten av meg. Blir skikkelig krakilsk av det 0 Siter
Anki Skrevet 24. februar 2004 Skrevet 24. februar 2004 Enda mer fra meg. Smatting er definitivt det aller verste jeg kan høre på. Faren min har enda ikke klart å slutte med det *grøss* Har andre i familien som smatter også, og det høres for jævlig ut Og slurping *urk* ... 0 Siter
cecily Skrevet 24. februar 2004 Forfatter Skrevet 24. februar 2004 *urk* Jeg har det sånn jeg også. Kan ikke fordra å høre på at andre spiser. Epler og pærer (spesielt pærer) er det verste folk kan spise i nærheten av meg. Blir skikkelig krakilsk av det det er definitivt bananen som er den verste frukten hos meg. det er noe med konsistensen som gjør at den alltid blir spist smattendes. uah....! hører at den flytter seg rundt i munnen, smatte, smatte, smatte.... vet jeg er litt sær c",) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.