Kanutten Skrevet 26. februar 2004 Skrevet 26. februar 2004 Hehe, har bodd på Østlandet i 13 år jeg også, men er tilbake i hjembygda igjen:o) Jeg bor på et lite sted som heter G-t. Du bor kanskje i S-n kommune? ;o) Jeg har visst bodd her nede i 15 år jeg... *hjelp er jeg blitt så gammel!!* Uansett, jeg tror jeg hvet vilket lite sted du mener..Det er vel ikke så langt fra ferga over til...S..n, mens for å finne bygad mi, må du lengre inn i fjorden.. Stede heter S...t og kommunen starter på Ø.. *fnis* 0 Siter
Zarine Skrevet 26. februar 2004 Skrevet 26. februar 2004 I au snakka Molde-dialekt når i vil. I budde i romsdal te i va sju år og he halle slekta mi buande der. No bor ej på sunnmøre ) Av en eller anna grunn så hadde eg fått for meg at du bodde i bergensområdet. Hmmmmm. Men så er du altså romsdaling egentlig. :-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 26. februar 2004 Skrevet 26. februar 2004 Av en eller anna grunn så hadde eg fått for meg at du bodde i bergensområdet. Hmmmmm. Men så er du altså romsdaling egentlig. :-) Veel, halvt romsdaling og halvt sunnmøring for å være helt korrekt ) Har vel vært i Bergen en gang i mitt liv tror jeg ;o) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 26. februar 2004 Skrevet 26. februar 2004 Jeg har visst bodd her nede i 15 år jeg... *hjelp er jeg blitt så gammel!!* Uansett, jeg tror jeg hvet vilket lite sted du mener..Det er vel ikke så langt fra ferga over til...S..n, mens for å finne bygad mi, må du lengre inn i fjorden.. Stede heter S...t og kommunen starter på Ø.. *fnis* Hehe, da er du avslørt ;o) Jepp, jeg bor 10 min fra ferga, så jeg er visst avslørt jeg også... men kjenner faktisk ingen som bor/har bodd på S...t, så da er du anonym fortsatt *hehe* 0 Siter
Bassisten Skrevet 26. februar 2004 Skrevet 26. februar 2004 Ætter snart fæmten år i Oslo e æ nu så damaged i languagen at æ nu egentli' ikke vet helt ka slags dialekt æ snakke... Kan'ke akkurat si at æ like den nei.. 0 Siter
carma Skrevet 26. februar 2004 Skrevet 26. februar 2004 Jåda, klart det vøttø. Litt bilær og båtær så årnær'e sæ serru. Men den ække no kul å høre på på tv asså. Da hørs det enkli bare domt ut. Men jæ likær å snakke sånn igrunn, hær vi bor hørs det bare domt ut å snakke oslosk. Snærremerræ, Åsemor? Håru ferva håre, 'ller? Æsjomsjer ellersa? Snakkæmerræ! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.