Gå til innhold

Mer om dialekter

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 66
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Kanutten

4

• cecily

4

• Jorunn

2

• KaVa

2

Mest aktive i denne tråden

Hehe, har bodd på Østlandet i 13 år jeg også, men er tilbake i hjembygda igjen:o)

Jeg bor på et lite sted som heter G-t. Du bor kanskje i S-n kommune? ;o)

Jeg har visst bodd her nede i 15 år jeg... *hjelp er jeg blitt så gammel!!* Uansett, jeg tror jeg hvet vilket lite sted du mener..Det er vel ikke så langt fra ferga over til...S..n, mens for å finne bygad mi, må du lengre inn i fjorden.. Stede heter S...t og kommunen starter på Ø.. *fnis*

I au snakka Molde-dialekt når i vil. I budde i romsdal te i va sju år og he halle slekta mi buande der.

No bor ej på sunnmøre :o)

Av en eller anna grunn så hadde eg fått for meg at du bodde i bergensområdet. Hmmmmm. Men så er du altså romsdaling egentlig. :-)

Av en eller anna grunn så hadde eg fått for meg at du bodde i bergensområdet. Hmmmmm. Men så er du altså romsdaling egentlig. :-)

Veel, halvt romsdaling og halvt sunnmøring for å være helt korrekt :o)

Har vel vært i Bergen en gang i mitt liv tror jeg ;o)

Jeg har visst bodd her nede i 15 år jeg... *hjelp er jeg blitt så gammel!!* Uansett, jeg tror jeg hvet vilket lite sted du mener..Det er vel ikke så langt fra ferga over til...S..n, mens for å finne bygad mi, må du lengre inn i fjorden.. Stede heter S...t og kommunen starter på Ø.. *fnis*

Hehe, da er du avslørt ;o)

Jepp, jeg bor 10 min fra ferga, så jeg er visst avslørt jeg også... men kjenner faktisk ingen som bor/har bodd på S...t, så da er du anonym fortsatt *hehe*

Annonse

Jåda, klart det vøttø. Litt bilær og båtær så årnær'e sæ serru.

Men den ække no kul å høre på på tv asså. Da hørs det enkli bare domt ut. Men jæ likær å snakke sånn igrunn, hær vi bor hørs det bare domt ut å snakke oslosk.

Snærremerræ, Åsemor? Håru ferva håre, 'ller? Æsjomsjer ellersa?

Snakkæmerræ!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...