Gjest dobbeltsukk Skrevet 23. februar 2004 Skrevet 23. februar 2004 ...man føler at man ikke bli likt av den som drikkes ut. Er invitert, som stekusine, til ei som skal drikkes ut snart. Selv om vi på sett og vis er i familie, er ikke båndene av de sterkeste. (Stefamilie) Har alltid følt meg som det sorte fåret i familien... Nå ønsker jeg absolutt ikke å gå i dette utdr.laget........er forøvrig ikke bedt i bryllupet heller, selv om hun var i vårt....... Kan jeg med god samvittighet droppe hele greia??? 0 Siter
Gjest Pricilla Skrevet 23. februar 2004 Skrevet 23. februar 2004 Ja det synes jeg! Hvis du bare er bet fordi hun "må" be deg og du føler det sånn så kan du godt si neitakk.. 0 Siter
Dorthe Skrevet 23. februar 2004 Skrevet 23. februar 2004 Man går selvfølgelig ikke hvis man ikke har lyst. Du kan la være med god samvittighet. 0 Siter
Gjest Nikkløs Skrevet 23. februar 2004 Skrevet 23. februar 2004 En menneskerett å kunne si NEI til ting man ikke vil 0 Siter
Gjest raisin Skrevet 23. februar 2004 Skrevet 23. februar 2004 Invitert i utdrikningslaget, men ikke i bryllupet? Merkelig... og i tillegg var hun i ditt bryllup? Jeg ville nok ha droppet udrikningslaget ja... får da være grenser! 0 Siter
Gjest hvorfor er det rart Skrevet 23. februar 2004 Skrevet 23. februar 2004 Invitert i utdrikningslaget, men ikke i bryllupet? Merkelig... og i tillegg var hun i ditt bryllup? Jeg ville nok ha droppet udrikningslaget ja... får da være grenser! Syns du det var rart at hun er bedt i utdrikkingslaget og ikke bryllupet ?? Her hos oss er det ganske vanlig at alle venninner blir bedt i utdrikkingslaget, det er ikke alle som har alt av venninner i bryllupet fordet ....... 0 Siter
Gjest malun Skrevet 23. februar 2004 Skrevet 23. februar 2004 Hvis du ikke ønsker å gå, takker du nei. Ikke noe å gruble mer på. Jeg går bare i utdrikningslag jeg gleder meg til. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.