Gå til innhold

Hvordan ble ditt nick "ditt nick"??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det passe jo glimrende. "Guttegutt" er en homse, og dermed må jo "damedame" være en lespe :-)

"......................."

lesBe

( . ) ( . )

;)

Skrevet

Fordi Gyda er et navn jeg alltid har fleipa med og kalt meg selv og andre når det har passa seg slik.

Skrevet

Fordi det var noe mannen min kalte meg i perioder :-)

Har litt astma av og til, og hvis jeg får latterkrampe, blir det bare "prusting" og "piping" ut av det.

Synes det er litt koselig!

Skrevet

Fordi min først kjærlighet innen arkitekturen heter Itsuko Hasegawa.

Bitteliten og enormt kompetent japanerinne.

fuji1365380447
Skrevet

Jeg har vært forksjellige steder på nettet - og alltid har temaet på mine nick eller passord vært østen.

Så derfor ble det fuji da jeg skulle finne på et nytt.

Syntes at det er feminint og kraftfult på en gang (akkurat som fjellet i Japan).

Gjest ikke nysgjerrig, nei..
Skrevet

En vits mellom meg og en venninne, en "vri" på Klara Klok. Hun syter om problemene sine, og jeg gir henne mer eller mindre gode råd :)

Men du hadde nettopp et annet nick før? Hva var det?

Skrevet

Men du hadde nettopp et annet nick før? Hva var det?

Det var et sånn kjedelig nick som ingen la merke til....

;)

Skrevet

Jeg er en mann, derfor mr. Så har jeg to fornavn, derfor xx.

Det blir mrxx:-)

I tillegg er jeg veldig mystisk da...*s*

Skrevet

Tror det ganske enkelt var fordi jeg synes det er et vakkert navn. Men til min store ergrelse har jeg sett at noen har tatt i bruk "mitt" nick med liten M og uten h. *Grr*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...