damedame Skrevet 24. februar 2004 Skrevet 24. februar 2004 Det passe jo glimrende. "Guttegutt" er en homse, og dermed må jo "damedame" være en lespe :-) "......................." lesBe ( . ) ( . ) 0 Siter
Gyda Skrevet 24. februar 2004 Skrevet 24. februar 2004 Fordi Gyda er et navn jeg alltid har fleipa med og kalt meg selv og andre når det har passa seg slik. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 24. februar 2004 Skrevet 24. februar 2004 Fordi det var noe mannen min kalte meg i perioder :-) Har litt astma av og til, og hvis jeg får latterkrampe, blir det bare "prusting" og "piping" ut av det. Synes det er litt koselig! 0 Siter
itsuko Skrevet 24. februar 2004 Skrevet 24. februar 2004 Fordi min først kjærlighet innen arkitekturen heter Itsuko Hasegawa. Bitteliten og enormt kompetent japanerinne. 0 Siter
fuji1365380447 Skrevet 24. februar 2004 Skrevet 24. februar 2004 Jeg har vært forksjellige steder på nettet - og alltid har temaet på mine nick eller passord vært østen. Så derfor ble det fuji da jeg skulle finne på et nytt. Syntes at det er feminint og kraftfult på en gang (akkurat som fjellet i Japan). 0 Siter
Gjest ikke nysgjerrig, nei.. Skrevet 24. februar 2004 Skrevet 24. februar 2004 En vits mellom meg og en venninne, en "vri" på Klara Klok. Hun syter om problemene sine, og jeg gir henne mer eller mindre gode råd Men du hadde nettopp et annet nick før? Hva var det? 0 Siter
Klara Q Skrevet 24. februar 2004 Skrevet 24. februar 2004 Men du hadde nettopp et annet nick før? Hva var det? Det var et sånn kjedelig nick som ingen la merke til.... 0 Siter
mrxx Skrevet 24. februar 2004 Skrevet 24. februar 2004 Jeg er en mann, derfor mr. Så har jeg to fornavn, derfor xx. Det blir mrxx:-) I tillegg er jeg veldig mystisk da...*s* 0 Siter
Matthea Skrevet 24. februar 2004 Skrevet 24. februar 2004 Tror det ganske enkelt var fordi jeg synes det er et vakkert navn. Men til min store ergrelse har jeg sett at noen har tatt i bruk "mitt" nick med liten M og uten h. *Grr* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.