Gå til innhold

Pizza-valget! Grandiosa

Anbefalte innlegg

Gjest Pizza-guri
Skrevet

er det virkelig noen som gidder å stemme? Man må betale porto som stemmeseddelen selv.

Har du smakt dem? Hvilken likte du best? Jeg går for kjøttdeig og løk! Er så mange andre pizzatyper med pepperoni. Kan man stemme på nettet også? Hvorfor beholder de ikke abre begge pizzaene?

Gjest Pizza-guri
Skrevet

http://www.grandiosa.com/stemher.asp

Jeg har ikke smakt den med kjøttdeig enda - er den god?

Pepperonien var grei nok, men ingenting å rope hallelujah for.

Den med kjøttdeig er veldiog god! Smaker ikke akkurat ekte kjøttdeig men. Smaken er ny og god. Likte ikke pepperoni så godt jeg heller

Gjest enannengang
Skrevet

Den med kjøttdeig er veldiog god! Smaker ikke akkurat ekte kjøttdeig men. Smaken er ny og god. Likte ikke pepperoni så godt jeg heller

Foretrekker den med kjøttdeig og løk jeg også! Kjempegod og spennende. Peperonipizzaen kan godt bare forsvinne for min del.

Heia kjøttdeig og løk!!

Skrevet

Pizza er uspiselig.

Derfor er valget enkelt.

Skrevet

Foretrekker den med kjøttdeig og løk jeg også! Kjempegod og spennende. Peperonipizzaen kan godt bare forsvinne for min del.

Heia kjøttdeig og løk!!

Ja jeg har også latt meg lure av reklamen og kjøpe begge typene!! :-) Enda jeg nesten aldri kjøper ferdipizzaer! Men den med løk var klart den beste - med litt ekstra ost på toppen ble den faktisk god! *S*

Gjest Jolly Roger
Skrevet

Pizza er uspiselig.

Derfor er valget enkelt.

Dersom jeg bare kunne spise 1 ting resten av livet, tror jeg jammen jeg hadde valgt pizza.

Skrevet

Dersom jeg bare kunne spise 1 ting resten av livet, tror jeg jammen jeg hadde valgt pizza.

Det flotte i livet er at du har mulighet til å velge selv.

Men - pizza er ikke mat.

Skrevet

Jeg har aldri likt noe særlig Grandiosa, men er den som må prøve det meste som er nytt (slave av reklamen?).

Og jeg ble virkelig overraska over den med kjøttdeig. Den vil jeg ha!

(Pepperonien var bare sånn tja...)

Skrevet

Og er det virkelig noen som synes dette er godt?

Det er da bedre å lage seg et ostesmørbrød enn å ete det skvipet der!

Skrevet

Dersom det viser seg at det stemmer at folk helst vil ha kjøttdeig vil jeg gjerne bruke store ressurser på å stemme frem Pepperonien. Ikke fordi jeg bryr meg det minste om hva som havner i frysedisken, men derimot fordi jeg vil gjøre avstemmningen mest mulig misvisende. Dette fordi jeg synes det er helt koko at forbrukerne skal bruke masse tid og penger på å utføre gratis markedsundersøkelser for store selskap.

Gjest halogen
Skrevet

Har smakt begge. Syns den med kjøttdeig og løk var veldig god! Den med pepperoni sånn middels. Fins bedre pepperoni-pizza i frysedisken enn Grandiosa sin.

Gjest Jolly Roger
Skrevet

Dersom det viser seg at det stemmer at folk helst vil ha kjøttdeig vil jeg gjerne bruke store ressurser på å stemme frem Pepperonien. Ikke fordi jeg bryr meg det minste om hva som havner i frysedisken, men derimot fordi jeg vil gjøre avstemmningen mest mulig misvisende. Dette fordi jeg synes det er helt koko at forbrukerne skal bruke masse tid og penger på å utføre gratis markedsundersøkelser for store selskap.

Dette er jo direktedemokrati i praksis. Plutselig betyr det noe hva DU mener. Hvorfor er det ko-ko?

Skrevet

det går ann å stemme på nettet, så da er det gratis :)

Dessverre så er jeg en av de få som likte pepperonien best, syntes det var mer saus og smak på den jeg. Kjøttdeigen var god den også, men minnet for mye om den vanlige grandiosaen. Men jeg er dømt til å tape, for alle vil ha den andre, forstår egentlig ikke vitsen med å gi folket et produkt som likevel skal av markedet. JEG VIL HA PEPPERONI!!!

Skrevet

det går ann å stemme på nettet, så da er det gratis :)

Dessverre så er jeg en av de få som likte pepperonien best, syntes det var mer saus og smak på den jeg. Kjøttdeigen var god den også, men minnet for mye om den vanlige grandiosaen. Men jeg er dømt til å tape, for alle vil ha den andre, forstår egentlig ikke vitsen med å gi folket et produkt som likevel skal av markedet. JEG VIL HA PEPPERONI!!!

Det er jo flere pepperoni-pizzaer i frysedisken allerede, funker ikke noen av de da?

Skrevet

Det er jo flere pepperoni-pizzaer i frysedisken allerede, funker ikke noen av de da?

joda funker de også, men jeg likte denne jeg, sausen smaker annerledes, ingen pizza er lik , ingrediensene i sausen og krydderet har jo noe å si. Men jeg er ikke ferdigpizzafan så jeg får klare meg uten, sukk, :))

Skrevet

I følge gubben min funker ikke andre pizzaer med pepperoni fordi det er ananas på de. Det er det ikke på Grandisen ;)

For ordens skyld, jeg spiser ikke ferdigpizzaer så jeg vet ikke åssen noen av de er...

Skrevet

Jeg skjønner ikke hvorfor det må være enten eller. I Sverige har de jo ørten forskjellige Grandiosa-typer, hvorfor kan ikke vi ha BÅDE pepperoni og kjøttdeig/løk?

Nå spiser jeg ikke kjøtt da, så jeg vet ikke helt hvorfor jeg engasjerer meg, jeg bare skjønner det ikke helt ;)

Skrevet

Jeg skjønner ikke hvorfor det må være enten eller. I Sverige har de jo ørten forskjellige Grandiosa-typer, hvorfor kan ikke vi ha BÅDE pepperoni og kjøttdeig/løk?

Nå spiser jeg ikke kjøtt da, så jeg vet ikke helt hvorfor jeg engasjerer meg, jeg bare skjønner det ikke helt ;)

Synes både kjøttdeig og pepperoni var bedre enn den mild taco som de har på markedet fra før. Så jeg synes kanskje de burde vurdere å velge bort den isteden jeg da...

Det er såklart for å få folk til å smake på begge da, og hamstre den typen de liker best før den forsvinner fra markedet...

Spiser aldri grandiosa jeg, men måtte såklart smake de to nye smakene... så de lurte meg. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...