Gå til innhold

Pizza-valget! Grandiosa

Anbefalte innlegg

Skrevet

det går ann å stemme på nettet, så da er det gratis :)

Dessverre så er jeg en av de få som likte pepperonien best, syntes det var mer saus og smak på den jeg. Kjøttdeigen var god den også, men minnet for mye om den vanlige grandiosaen. Men jeg er dømt til å tape, for alle vil ha den andre, forstår egentlig ikke vitsen med å gi folket et produkt som likevel skal av markedet. JEG VIL HA PEPPERONI!!!

Jeg vil også ha pepperoni

Skrevet

Jeg skjønner ikke hvorfor det må være enten eller. I Sverige har de jo ørten forskjellige Grandiosa-typer, hvorfor kan ikke vi ha BÅDE pepperoni og kjøttdeig/løk?

Nå spiser jeg ikke kjøtt da, så jeg vet ikke helt hvorfor jeg engasjerer meg, jeg bare skjønner det ikke helt ;)

Markedsføringstriks fra Grandiosa-produsentens side?

Skrevet

Jeg vil også ha pepperoni

:)) en stemme til hehe, vel jeg tror vi må se oss slått av kjøttdeig løk, og det er synd, for jeg synes at de burde lage begge pizzaene for alle har jo ikke lik smak. tenk å friste meg på den måten med noe som ikke skal være i salg så mye lengre. Kanskje jeg kan kjøpe inn en haug med pepperoni pizza nå og lagre dem :)) vet ikke hvor lenge holdbarheten er da.

Skrevet

Jeg har stemt via nettet. På kjøttdeig og løk, ja.

fy deg :) du stemte feil

Skrevet

Dette er jo direktedemokrati i praksis. Plutselig betyr det noe hva DU mener. Hvorfor er det ko-ko?

Dersom du stemmer et politisk parti ved valget synes du det er greit å betale 5,95 i minuttet for å bevare demokratiet?

Vanlig praksis er at man lanserer et produkt som er testet, som en fokusgruppe har smakt på og som har vært et ledd under produktutviklingen.

Men her må altså du betale for å være med på en markedsundersøkelse? Greit om det var grønt nummer eller kupong som var ferdig frankert, ja kanskje du tilmed var med i trekningen om t-skjorter? Prinsippet er bare at det er frekt å forlange at kunden skal ha noen form for utlegg på dette.

Skrevet

du kan stemme helt gratis på hjemmesiden deres. noen synes det er lettere å sende per post eller per sms og heller betale for det.

Gjest Jolly Roger
Skrevet

Dersom du stemmer et politisk parti ved valget synes du det er greit å betale 5,95 i minuttet for å bevare demokratiet?

Vanlig praksis er at man lanserer et produkt som er testet, som en fokusgruppe har smakt på og som har vært et ledd under produktutviklingen.

Men her må altså du betale for å være med på en markedsundersøkelse? Greit om det var grønt nummer eller kupong som var ferdig frankert, ja kanskje du tilmed var med i trekningen om t-skjorter? Prinsippet er bare at det er frekt å forlange at kunden skal ha noen form for utlegg på dette.

Det er gratis å stemme!

http://www.grandiosa.com/stemher.asp

Pengene for SMS (3.-) og brev går til utgiftene til "transportøren", og ikke til Grandiosa.

Skrevet

Markedsføringstriks fra Grandiosa-produsentens side?

Opplagt!

For noen år siden så kom en kjent sjokolade - var det KvikkLunsj tro? - ut i ny variant: Nå med blåbærsmak! Kun for en begrenset periode!!

Oppstusset rundt dette gjorde at folk A, Kjøpte den nye smaken for å prøvde hvordan den var, og B. Fant ut at den gamle smaken var best og derfor kjøpte den etterpå.

Folk hadde etterpå en større tilbøyelighet til å kjøpe kvikklunsj enn andre sjokolader i relativt sett lang tid etterpå, så her tjente ikke bare Freia noen ekstra kroner på sin "limited edition", men de fikk også profilert sitt gamle varemerke ekstra mye.

Sikkert ikke det eneste eksemplet på dette! :-))

Skrevet

:)) en stemme til hehe, vel jeg tror vi må se oss slått av kjøttdeig løk, og det er synd, for jeg synes at de burde lage begge pizzaene for alle har jo ikke lik smak. tenk å friste meg på den måten med noe som ikke skal være i salg så mye lengre. Kanskje jeg kan kjøpe inn en haug med pepperoni pizza nå og lagre dem :)) vet ikke hvor lenge holdbarheten er da.

Her skal du få tips til en mye bedre pepperoni-pizza! (synes jeg, da *S*)

Jeg kjøper en pakke med 3 stk frosne pizzabunner (kr 20 på Rema). Så har jeg Grilstads pepperoni oppå + ost. Saus smører man fort sammen av tomatpuré & krydder.

Dette tar svært få minutter å ordne, og der derfor en fin "mellomting" mellom hjemmelaget pizza og ferdigpizza!

*nam nam*

Skrevet

Jeg gidder selvsagt ikke bruke krefter på slik visvas.

Men - pepperoni er best.

Gjest bare en
Skrevet

Jeg finner ikke send knappen på valgsiden til grandiosa. Jeg vil gi stemme til Peperoni. Den synes jeg er best.

Skrevet

Her skal du få tips til en mye bedre pepperoni-pizza! (synes jeg, da *S*)

Jeg kjøper en pakke med 3 stk frosne pizzabunner (kr 20 på Rema). Så har jeg Grilstads pepperoni oppå + ost. Saus smører man fort sammen av tomatpuré & krydder.

Dette tar svært få minutter å ordne, og der derfor en fin "mellomting" mellom hjemmelaget pizza og ferdigpizza!

*nam nam*

takk for tips :)) skal prøve det.

Skrevet

takk for tips :)) skal prøve det.

Og ikke bare er denne pepperonien mye bedre enn den på grandis'en, men du kan ha på så mye du bare vil! *he he*

Skrevet

fy deg :) du stemte feil

Neida. Den er jo best. Og den leder! Overlegent.

Skrevet

Jeg finner ikke send knappen på valgsiden til grandiosa. Jeg vil gi stemme til Peperoni. Den synes jeg er best.

Se link til stemme-side i Klara Q's innlegg nederst i tråden her.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...