Gå til innhold

et jentespørsmål

Anbefalte innlegg

Gjest para---

har begynt å synes det er litt ekkelt å la alt skittentøy (nemlig truser) ligge på badet. Kan jo aldri vite (eller kan man???) om noen tenåringsgutter som er på besøk vil se dametruser (eller synes de det er pyton?). Jeg mener, det kan jo være litt mens-flekker og sånn. Så jeg lurer på hvor jeg skal gjøre av det mens jeg samler opp til neste klesvask.

Er jo ikke kosleig å ha det på soverommet heller, eller?

Paranoid hilsen...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/137683-et-jentesp%C3%B8rsm%C3%A5l/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• damedame

3

• morsan

2

• snilen

2

• Matthea

2

Mest aktive i denne tråden

Vel, dersom noen skulle finne på å gå gjennom skittenkledunken min er det:

1) deres problem

2) noe jeg ikke vil vite om :-)

Ergo: ikke noe problem for meg.

(regner med at du mener at du har skittenklærne i dunk og eller lignende, altså ikke "flytende" omkring)

mvh

Gjest skittentøyskurv

Legg det i en skittentøyskurv, da. Evt. gjem det under noe annet oppi der.... Men folk roter da ikke i skittentøyet til folk, eller har det liggende på gulvet om man skal ha besøk.. Det fins mange ulike skittentøyskorger; kjøp en med lokk.

Gjest skittentøyskurv

Bor du alene eller sammen med noen?

Det mest vanlige er vel å ha en skittentøyskurv, hvor man legger alt skitentøy hver dag. Om denne står ved vaskemaskinen, på soverommet eller på badet kommer vel an på hvor det erplass?

Hvis undertøyet ligger på badegulvet er jeg enig i at det ikke er så koselig, men ligger det sammen med håndklær, sengetøy, gensre, bukser osv, så er det vel ingen som sorterer seg gjennom dette for å finne dine truser?

Få deg en skittentøykurv og sett på soverommet ditt, hvis du ikke vil at skittentøyet ditt skal være der gjester etc kan se det.

Annonse

Du kunne jo ha en egen liten "vaskepose" for undertøy? - På den måten unngår man jo at de blir "borte" i håndklær etc. og kan farge etc.

Jeg fikk en skikkelig lærdom for noen år siden - hehe (æsj)

Jeg hadde en lei tendens til å pakke inn brukt bind i dopapir, for så å gå og kaste det i søpla eller i ovnen -men jeg glemte de ofte på gulvet ved siden av doen. ... Min mann, den gang, var mektig irritert på meg over dette - han syns det var ekkelt - og det var det jo.

så hadde vi foreldrene mine på grilling en kveld - og ut av verandadøra kom Ticko - deres lille hund MED hva i munnen? - jo, - - - tenk dere bare - han var helt vill og spredte alt uteover på verandagulvet før vi fikk stoppa han.

jeg hold på å dø -og de andre på å spy!

HEHEHE

har ikke glemt det siden...

Ikke for å gjøre deg mer paranoid, men da jeg bodde i boligblokk og hadde felles vaskekjeller så forsvant det en del undertøy under vask, sikkert en gris av et mannfolk som samlet på det. Er jo bare å legge trusene nederst i skittentøyskurven og legge noen hånkle eller noe over hvis du er så redd, eller kanskje installere skjult alarm slik at den lager et hekkans leven når noen rører den :)) Nei jeg har aldri tenkt tanken på det hjemme hos meg, for her ligger mannens sure sokker blandt trusene og dem som tør å røre da må ha dårlig luktesans hehe.

Du kunne jo ha en egen liten "vaskepose" for undertøy? - På den måten unngår man jo at de blir "borte" i håndklær etc. og kan farge etc.

Jeg hadde en lei tendens til å pakke inn brukt bind i dopapir, for så å gå og kaste det i søpla eller i ovnen -men jeg glemte de ofte på gulvet ved siden av doen. ... Min mann, den gang, var mektig irritert på meg over dette - han syns det var ekkelt - og det var det jo.

så hadde vi foreldrene mine på grilling en kveld - og ut av verandadøra kom Ticko - deres lille hund MED hva i munnen? - jo, - - - tenk dere bare - han var helt vill og spredte alt uteover på verandagulvet før vi fikk stoppa han.

HEHEHE

åh hehehhehe det må ha vært flaut :))

Annonse

HEHEHE

hehe :-)

Shit happens?

Selv presterte jeg å glemme igjen min menstruse (på VASKEN!) for kort siden da jeg i en sammenheng måtte dele bad med flere.

Jeg oppdaget det ikke før det var gått mange timer.

å hekkan så flaut :) jeg tror jeg hadde dødd.

Jeg har en glimrende evne til å være naiv: Jeg innbiller meg at ingen var på toalettet i mellomtiden og at ingen skjønte at det var min truse :)

Men fy som jeg skvatt da jeg så menstrusa mi ligge og sole seg på vasken! :)

Jeg reagerte med å kaste den i søpla.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...