Gå til innhold

et jentespørsmål

Anbefalte innlegg

Gjest Pricilla

Vil ikke tro noen synes det er spennende å rote i skittentøy men....

Vi har skittentøyskurven på kottet vi.. Men har ennå ikke kommet over at så mange snoker i andres baderomsskap! Har fjerna mine svært peronslige eidendeler.... ; ) Gjør det i hvert fall når vi får besøk.

Fortsetter under...

• Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• damedame

3

• morsan

2

• snilen

2

• Matthea

2

Mest aktive i denne tråden

Vil ikke tro noen synes det er spennende å rote i skittentøy men....

Vi har skittentøyskurven på kottet vi.. Men har ennå ikke kommet over at så mange snoker i andres baderomsskap! Har fjerna mine svært peronslige eidendeler.... ; ) Gjør det i hvert fall når vi får besøk.

Har hørt om de som snuser i brukte dametruser og runker....jaja,- så gjør de ikke noe gæle DEN stønda! :-)

En får vel bare "stirre i hjæl" de pubertetssnilene som skulle ha forvillet seg altfor lenge inne på badet:-)

Gjest para---

Har hørt om de som snuser i brukte dametruser og runker....jaja,- så gjør de ikke noe gæle DEN stønda! :-)

En får vel bare "stirre i hjæl" de pubertetssnilene som skulle ha forvillet seg altfor lenge inne på badet:-)

jammen da er jeg vel ikke paranoid likevel da?? :-))

jammen da er jeg vel ikke paranoid likevel da?? :-))

nei - noen ER bare sånn. En venninne av meg mistet endel truser på snora ute, -så kom en nabodame bort og sa - jasså, han har vært her også? - (det var sønnen hennes på 17) -- Hun fniste latterlig og sa han hadde stjålet hennes også - dessuten hadde han et høl i madrassen som han holdt på med.......

....man får de barna man fortjener.

Min venninne flytta fra det nabolaget hun! *s*

Annonse

Du kunne jo ha en egen liten "vaskepose" for undertøy? - På den måten unngår man jo at de blir "borte" i håndklær etc. og kan farge etc.

Jeg fikk en skikkelig lærdom for noen år siden - hehe (æsj)

Jeg hadde en lei tendens til å pakke inn brukt bind i dopapir, for så å gå og kaste det i søpla eller i ovnen -men jeg glemte de ofte på gulvet ved siden av doen. ... Min mann, den gang, var mektig irritert på meg over dette - han syns det var ekkelt - og det var det jo.

så hadde vi foreldrene mine på grilling en kveld - og ut av verandadøra kom Ticko - deres lille hund MED hva i munnen? - jo, - - - tenk dere bare - han var helt vill og spredte alt uteover på verandagulvet før vi fikk stoppa han.

jeg hold på å dø -og de andre på å spy!

HEHEHE

har ikke glemt det siden...

Uff - husker en gang jeg skulle prøve en truse i en undertøysbutikk. Var i prøverommet, beholdt selvsagt min egen truse på, og prøvde den nye utenpå. Da jeg tok den av, oppdaget jeg at mensen hadde kommet uten at jeg visste det, og den nye butikk-trusa var blitt rød...

Fy så dritflaut.

Jeg kledte meg, og gjemte den nye trusa et eller annet sted inni prøverommet (under teppet?) - og forsvant hurtig derfra.

Du kunne jo ha en egen liten "vaskepose" for undertøy? - På den måten unngår man jo at de blir "borte" i håndklær etc. og kan farge etc.

Jeg hadde en lei tendens til å pakke inn brukt bind i dopapir, for så å gå og kaste det i søpla eller i ovnen -men jeg glemte de ofte på gulvet ved siden av doen. ... Min mann, den gang, var mektig irritert på meg over dette - han syns det var ekkelt - og det var det jo.

så hadde vi foreldrene mine på grilling en kveld - og ut av verandadøra kom Ticko - deres lille hund MED hva i munnen? - jo, - - - tenk dere bare - han var helt vill og spredte alt uteover på verandagulvet før vi fikk stoppa han.

HEHEHE

I mitt barndomshjem sluttet vi med skittentøyskuv på badet etter at husets hund klarte å komme seg inn der mens vi var borte og deretter trekke ut truser etc utover hele huset. Ikke akkurat stas å komme hjem fra skolen med noen venninner på slep og finne det! :-)

Gjest para---

I mitt barndomshjem sluttet vi med skittentøyskuv på badet etter at husets hund klarte å komme seg inn der mens vi var borte og deretter trekke ut truser etc utover hele huset. Ikke akkurat stas å komme hjem fra skolen med noen venninner på slep og finne det! :-)

hva begynte dere med istedenfor, da??

HEHEHE

Jeg hadde en liten chihuahua en gang, det er en hund, men den er mindre enn en katt. (Den var langhårte og sort, og helt nydelig, men ble dessverre tatt av reven..) Men altså, den elsket mine brukte truser.. Så dersom den fikk snappet til seg en fra skittentøydunken, så tok den med seg den inn i stua og slikket på den.. Heldigvis skjedde det ikke mens vi hadde besøk noen gang, men det var jo rimelig ekkelt likevel :-)

Annonse

Hvis noen snoker i skittentøydunken din, så får de vel heller få lov til det. Der skal det jo tross alt ligge skittent tøy. Men har jeg blodflekker i trusa, så vasker jeg dem godt under springen med håndsåpe, og så henger jeg dem til tørk på skittentøydunken, og så vasker jeg de altså i maskinen senere.

Jeg hadde en liten chihuahua en gang, det er en hund, men den er mindre enn en katt. (Den var langhårte og sort, og helt nydelig, men ble dessverre tatt av reven..) Men altså, den elsket mine brukte truser.. Så dersom den fikk snappet til seg en fra skittentøydunken, så tok den med seg den inn i stua og slikket på den.. Heldigvis skjedde det ikke mens vi hadde besøk noen gang, men det var jo rimelig ekkelt likevel :-)

Takk og lov at vår hund har dilla på sokker (ull- og bomull, og ellers annet i ull, som votter etc). Heller det enn truser ja!

Ikke at han stjeler så ofte lenger da. :-)

Men sko/støvler som står framme, og særlig gjestenes sko er populært! Hvis noen går ut av skoene uten å snøre opp ordner han det. Men til dags dato er ikke en eneste sko ødelagt!! Virker som han bare vil ta de for oppmerksomheten og/eller lukten.

nei - noen ER bare sånn. En venninne av meg mistet endel truser på snora ute, -så kom en nabodame bort og sa - jasså, han har vært her også? - (det var sønnen hennes på 17) -- Hun fniste latterlig og sa han hadde stjålet hennes også - dessuten hadde han et høl i madrassen som han holdt på med.......

....man får de barna man fortjener.

Min venninne flytta fra det nabolaget hun! *s*

Tok han sin mors truser? Uuh, det var jo litt guffent da.. Blir jo litt annet å ta (den lekre?) nabodamas truser :-)

hva begynte dere med istedenfor, da??

Ja det er dette som er 10 000-kroners-spørsmålet! *L*

Neida: Vi hadde den på vaskerommet! Det var mye lettere å alltid ha denne døra lukket enn baderommet når man er mange i familien som stresser rundt på morgenen! *S*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...