Gå til innhold

Turi Skogen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trude Ellerei

Fru Strert

Pokker, jeg har jo mange sånne navn, men hvor? *leter*

Trude Ellerei *lol*

Skrevet

Gro Tesk

Pia Sava

Innfrid Allekrav

Signe Maten

Kåre Vindern

Pål Itelig

Per Tentli

Noterere som en gal og skal slå søster! .-)

Skrevet

Tvert i mot! ;-)) Disse ble mye brukt av KLM (Kirkvaag-Lystad-Mjøen) i deres tullenyheter "NyNytt" cirka midt på søttitallet!

Jeg liker å tro at det var KLM-gjengen som starta dette med tullenavn, men jeg kan jo selvsagt ta feil! *S*

De hadde mange, men jeg husker dessverre ikke flere i farten! :-)

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Noterere som en gal og skal slå søster! .-)

Bare ta en liste med fornavn og tenk, med litt trening kan du finne på hundrevis.

Pappa Bjørn her er en sånn ordjonglør.

Skrevet

Bare ta en liste med fornavn og tenk, med litt trening kan du finne på hundrevis.

Pappa Bjørn her er en sånn ordjonglør.

Men så er Pappa Bjørn nærmest perfekt også da! - han er bare litt feit og har merkelig musikksmak! *s*

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Men så er Pappa Bjørn nærmest perfekt også da! - han er bare litt feit og har merkelig musikksmak! *s*

Den beskrivelsen passer på mange jeg kjenner, så han kan ikke skille seg så mye ut.

:)

Skrevet

Men det er jo ikke konstruert, det er det jo en som heter.

Var det ikke meningen å komme opp med morsomme og oppdiktede (ikke reelle) navn?

Eller misforsto jeg, fuga?

Du hadde rett, men det gjøkke no! :)

jeg vet om en som heter Hans Lasken - så....hehe

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...