Gå til innhold

FU: Har du potteplanter hjemme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

To stykk, og begge var gaver. Så de blir nok stående. Men jeg kan ikke fordra sånt dilldall som står i veien og bare samler støv. Holder en knapp på minimalisme :)

Gjest Tristelin@
Skrevet

Svar: C

Selv om jeg jo har fått med meg at det er mye mer trendy å ha minst mulig av dem nå, så er jeg fortsatt på den grønne bølge fra 80-90-tallet! *S*

Hvorfor? Tja... jeg har nå engang alle disse svære plantene, så hvorfor skal jeg kvitte meg med dem når de både er pene, friske og pynter opp? Og jeg attpåtil har god plass og heller ikke har flyttet de siste årene og derved følt meg fristet til å kaste dem.... *S*

Og grønne planter renser lufta!

Skrevet

Og grønne planter renser lufta!

Ja det også naturligvis! :-))

Skrevet

Har fire potteplanter. Skulle gjerne hatt flere, men jeg klarer ikke å holde liv i dem...

Synes det er koselig med litt grønt :-)

Gjest gamlebarbie
Skrevet

Jeg har 4 grønne planter som ofte henger med bladene for jeg glemmer å vanne dem:o)

2 av dem er presanger som jeg gjerne vil ta vare på, resten har jeg bare der.

C.

Har ikke egentlig tall på dem, men planter må jeg ha..:-) KUN grønne, da, de med blomster bare dør..:-( Og det skjønner jeg ikke, for de andre vokser ut av huset snart..;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...