Gå til innhold

Hvor gamme er Celina Middelfart?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lekker dame, men hun liker desverre menn som er mye rikere enn meg :(

Skrevet

Hvis jeg ikke husker helt feil ble hun 30 år i løpet av fjoråret, altså blir hun 31 i løpet av 2004.

Skrevet

Hvis jeg ikke husker helt feil ble hun 30 år i løpet av fjoråret, altså blir hun 31 i løpet av 2004.

Takk takk

Finner ikke andre likheter mellom Røkke og Stordalen enn penger! Litt sjokkerene at selv søkkrike kvinner lar seg sjarmere av rikdom og makt.

Skrevet

Takk takk

Finner ikke andre likheter mellom Røkke og Stordalen enn penger! Litt sjokkerene at selv søkkrike kvinner lar seg sjarmere av rikdom og makt.

Det trenger ikke bare være pengene i seg selv,men vett i panna, stål i bein og armer osv.

Skrevet

Takk takk

Like barn leker best...?

Skrevet

Det trenger ikke bare være pengene i seg selv,men vett i panna, stål i bein og armer osv.

Jaha ja, og det mener du at disse småkriminelle rikingene har?

Skrevet

Hun liker nok innerst inne menge menn som ikke er rike, men hun må velge rike fordi det er mest praktisk for henne. Vanskelig å være så rik, og finne seg en helt vanlig mann. Hun kan aldri være 100% sikker på om det er pengene hennes som lokker.

I og for seg, så kunne jeg gjerne tatt henne selv om hadde vært "normal", sånn økonomisk sett...

Skrevet

jeg ville nå ikke hatt noen av dem da.

Ihvertfall ikke Stordalen. Blææh, sier jeg bare.

Skrevet

Jaha ja, og det mener du at disse småkriminelle rikingene har?

Vel, man må vel ihvertfall ha litt vett i panna, for å kunne bruke de muligheter som finnes, uten at man blir regnet for kriminell.

Gjest Jolly Roger
Skrevet

Hvis harley-duden ikke er fulltreff heller, så tror jeg hun har prøvd ut rikingene. Da ligger banen klar for deg!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...