Gå til innhold

Gi meg svaret før hele familien blir GAL!

Anbefalte innlegg

• Svar 103
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

23

• Klara Q

11

• Tornerose

8

• Pappa Bjørn

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Hva slags link er det? *mistenksom* Jeg åpner aldri mer sånne uten å være trygg på at det ikke er noe som jeg skvetter jævlig av, eller som føkker opp maskinen.

Bente831365380491
Skrevet

Det her skjønte æ ingenting av! Ka det e slags svar du treng?????

Skrevet

Nå har jeg et cd-cover, en lapp med en url, en ring, to nøkler, ledning til stereo'en og en kassett. Har du noe mer?

Gjest Steine-tuillat
Skrevet

Hva slags link er det? *mistenksom* Jeg åpner aldri mer sånne uten å være trygg på at det ikke er noe som jeg skvetter jævlig av, eller som føkker opp maskinen.

Det er et rom du kommer inn i, slikt mysterium, låst. Så skal du ut..og vi klarer det ikke. Du skvetter ikke. Æresord. Slikt er tull.

Men dette, er ramme alvor!!!

Inn med deg.

Gjest Steine-tuillat
Skrevet

Nå har jeg et cd-cover, en lapp med en url, en ring, to nøkler, ledning til stereo'en og en kassett. Har du noe mer?

Jeg har to ringer, se i skyggen ved vinduet, under senga. Og tre nøkler. Eh, hvor var de..i vinduskarmen...sjekka den? Der er et batteri i madrassen også...Skynd deg..er det ikke irriterende? *S*

Og litt morro.....

Gjest Steine-tuillat
Skrevet

Og nå fant jeg et batteri..

...og løs mysteriet med det lukka rommet.

Fort.

*S*

Skrevet

Jeg har to ringer, se i skyggen ved vinduet, under senga. Og tre nøkler. Eh, hvor var de..i vinduskarmen...sjekka den? Der er et batteri i madrassen også...Skynd deg..er det ikke irriterende? *S*

Og litt morro.....

To ringer?? Hvor fant du den andre ringen, da? Nå har jeg vært under madrassen, under puta, i vinduet, oppi skåla, i alle skuffene og inni cd-spilleren! Hvor pokker skal jeg NÅ lete??

Skrevet

Og litt morro.....

batteriet og den andre ringen mangler jeg!

Men jeg har en metallpinne og en liten rød boks!

Gjest Calóni
Skrevet

To ringer?? Hvor fant du den andre ringen, da? Nå har jeg vært under madrassen, under puta, i vinduet, oppi skåla, i alle skuffene og inni cd-spilleren! Hvor pokker skal jeg NÅ lete??

tror jeg fikla mye med gardina/den kanten over, så datt ringen ned *hekta*

Skrevet

tror jeg fikla mye med gardina/den kanten over, så datt ringen ned *hekta*

hekta her også!! Men utrolig irriterende med så elendig engelsk!! ja ja....

Gjest Steine-tuillat
Skrevet

Hvor?

Er jeg hekta? Neeeeeei.*S*

Gjest Calóni
Skrevet

yeahyeah, det er da begrenset hvor mye man må lese :P

Skrevet

Husker ikke hvor jeg fant dne røde boksen, men de to ringene og metallpinnen skal settes oppå dertil passende "hull" på lokket av eska.

Deretter lar den seg åpne, og du kan sette i kassetten. Men må ha ett batteri til, og det mangler jeg.

Skrevet

De to ringene og pinnen legger du i "ansiktet" på den røde boksen. Når den åpnes setter du i kassetten og batteriet. Deretter burde du klare resten.

Gjest epletre
Skrevet

Jeg har to ringer, to nokkler, en cd og ett ark. Hva mangler jeg? Hvordan lofter du opp madrassen?

Gjest Steine-tuillat
Skrevet

Joda, den var ved senga, ved vinduet, i skyggen, eller var det oppå sengegavlen..vi var 4 stykker her....kommer an på vinkelen du nærmer deg det med. Prøv.PRØV! *S*

Skrevet

Hvor?

Er jeg hekta? Neeeeeei.*S*

husker ikke, men noe lå i de to skuffene som man får åpnet med nøkler. det lå også noe under puta og ved siden av madrassen (mellom madrassen og sengestammen). Og så lå det noe i vinduskarmen + noe som falt ned fra vinduet og på gulvet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...