Gå til innhold

Gi meg svaret før hele familien blir GAL!

Anbefalte innlegg

Gjest epletre
Skrevet

Husker ikke hvor jeg fant dne røde boksen, men de to ringene og metallpinnen skal settes oppå dertil passende "hull" på lokket av eska.

Deretter lar den seg åpne, og du kan sette i kassetten. Men må ha ett batteri til, og det mangler jeg.

den rode boksen er i den ene skuffen som du aapner med nokkelen:0)

• Svar 103
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

23

• Klara Q

11

• Tornerose

8

• Pappa Bjørn

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

De to ringene og pinnen legger du i "ansiktet" på den røde boksen. Når den åpnes setter du i kassetten og batteriet. Deretter burde du klare resten.

mangler batteriet

Skrevet

...og løs mysteriet med det lukka rommet.

Fort.

*S*

Har to ringer! Og en boks som lå i en skuff..

*leter febrilsk*

Skrevet

batteriet og den andre ringen mangler jeg!

Men jeg har en metallpinne og en liten rød boks!

Hvor søren fant du pinne da?

Gjest Steine-tuillat
Skrevet

Husker ikke hvor jeg fant dne røde boksen, men de to ringene og metallpinnen skal settes oppå dertil passende "hull" på lokket av eska.

Deretter lar den seg åpne, og du kan sette i kassetten. Men må ha ett batteri til, og det mangler jeg.

Gud du e god..vi testa jo det..hmm, mulig vi mangla den pinnen..? Må lete. Tok en pause. Stengte ned hele greia.

Skrevet

husker ikke! Mne tror du ikke jeg klarte å klikke meg bort fra hele siden?? Må visst begynne på nytt....

Gjest Calóni
Skrevet

De to ringene og pinnen legger du i "ansiktet" på den røde boksen. Når den åpnes setter du i kassetten og batteriet. Deretter burde du klare resten.

uh. er that's it, liksom? døra er jo fortsatt ikke åpen?

Skrevet

det var den som var mellom madrassen og sengestammen!

Skrevet

husker ikke! Mne tror du ikke jeg klarte å klikke meg bort fra hele siden?? Må visst begynne på nytt....

Argh! Så kjedelig, da!

Gjest epletre
Skrevet

det var den som var mellom madrassen og sengestammen!

Nei den passer ikke hos meg!

Skrevet

Hvor er pinnen og det andre batteriet?

pinnen ligger mlm madrassen og sengestammen - må bare få "riktig innfallsvinkel" på klikket

Skrevet

uh. er that's it, liksom? døra er jo fortsatt ikke åpen?

Løste det..

Når du har samlet alt, og får spilt av kassetten, så vises en film på veggen. En skygge danser og mot slutten peker den på et kryss på veggen. Når filmen er slutt trykker du der hvor krysset var, en safe åpnes på veggen, og om du klarer koden til safen ligger det en skrutrekker inni safen som du kan bruke til å åpne døren med..

Skrevet

Argh! Så kjedelig, da!

gikk fort å komme dit jeg var, men finner fortsatt ikke batteriet

Gjest epletre
Skrevet

Nei den passer ikke hos meg!

Jo.. Naa har jeg aapna boksen, men fatter ikke hva jeg skal gjoere naa??!

Skrevet

Løste det..

Når du har samlet alt, og får spilt av kassetten, så vises en film på veggen. En skygge danser og mot slutten peker den på et kryss på veggen. Når filmen er slutt trykker du der hvor krysset var, en safe åpnes på veggen, og om du klarer koden til safen ligger det en skrutrekker inni safen som du kan bruke til å åpne døren med..

men hvor er batteriet??

Gjest epletre
Skrevet

gikk fort å komme dit jeg var, men finner fortsatt ikke batteriet

under madrassen

Skrevet

under madrassen

får ikke løftet den... :-(( Får prøve litt til, da! :-) Takk for tipset!

Gjest Calóni
Skrevet

men hvor er batteriet??

bak madrassen, fotenden. klikk omkring til du får den vinkelen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...