Garfunkel Skrevet 24. februar 2004 Skrevet 24. februar 2004 men hvor er batteriet?? Ved fotenden av sengen 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 24. februar 2004 Skrevet 24. februar 2004 Løste det.. Når du har samlet alt, og får spilt av kassetten, så vises en film på veggen. En skygge danser og mot slutten peker den på et kryss på veggen. Når filmen er slutt trykker du der hvor krysset var, en safe åpnes på veggen, og om du klarer koden til safen ligger det en skrutrekker inni safen som du kan bruke til å åpne døren med.. ja, så krysset, og har trykka omtrent i stykker museknappen rundt der hvor den var, men finner ingen safe 0 Siter
Gjest epletre Skrevet 24. februar 2004 Skrevet 24. februar 2004 Løste det.. Når du har samlet alt, og får spilt av kassetten, så vises en film på veggen. En skygge danser og mot slutten peker den på et kryss på veggen. Når filmen er slutt trykker du der hvor krysset var, en safe åpnes på veggen, og om du klarer koden til safen ligger det en skrutrekker inni safen som du kan bruke til å åpne døren med.. Hva bruker du den urladressen til?? og det tomme cd coveret? Maa jeg finne en cd ogsaa? har spilt av filmen, men han peker paa veggen og veggen blir til cdspilleren naar jeg klikker..?! 0 Siter
morsan Skrevet 24. februar 2004 Skrevet 24. februar 2004 Løste det.. Når du har samlet alt, og får spilt av kassetten, så vises en film på veggen. En skygge danser og mot slutten peker den på et kryss på veggen. Når filmen er slutt trykker du der hvor krysset var, en safe åpnes på veggen, og om du klarer koden til safen ligger det en skrutrekker inni safen som du kan bruke til å åpne døren med.. nå har jeg fått til filmen, men når jeg klikker på krysset, så vips er jeg tilbake rett foran stereoanlegget! Ikke noen safe her. Må jeg ha noe mer?? foruten det som trengtes for boksen med filmen har jeg det tomme CD-coveret og URL-arket og den nøkkelen som ikke lignher på de to andre 0 Siter
Gjest epletre Skrevet 24. februar 2004 Skrevet 24. februar 2004 nå har jeg fått til filmen, men når jeg klikker på krysset, så vips er jeg tilbake rett foran stereoanlegget! Ikke noen safe her. Må jeg ha noe mer?? foruten det som trengtes for boksen med filmen har jeg det tomme CD-coveret og URL-arket og den nøkkelen som ikke lignher på de to andre hvor fant du den nokkelen? 0 Siter
Klara Q Skrevet 24. februar 2004 Skrevet 24. februar 2004 nå har jeg fått til filmen, men når jeg klikker på krysset, så vips er jeg tilbake rett foran stereoanlegget! Ikke noen safe her. Må jeg ha noe mer?? foruten det som trengtes for boksen med filmen har jeg det tomme CD-coveret og URL-arket og den nøkkelen som ikke lignher på de to andre Hvordan i huleste kom du til under madrassen? 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 24. februar 2004 Skrevet 24. februar 2004 nå har jeg fått til filmen, men når jeg klikker på krysset, så vips er jeg tilbake rett foran stereoanlegget! Ikke noen safe her. Må jeg ha noe mer?? foruten det som trengtes for boksen med filmen har jeg det tomme CD-coveret og URL-arket og den nøkkelen som ikke lignher på de to andre pass på å se mot veggen når dere begynner å spille av filmen, så stopper filmen også mens dere står i den retningen 0 Siter
Tornerose Skrevet 24. februar 2004 Skrevet 24. februar 2004 nå har jeg fått til filmen, men når jeg klikker på krysset, så vips er jeg tilbake rett foran stereoanlegget! Ikke noen safe her. Må jeg ha noe mer?? foruten det som trengtes for boksen med filmen har jeg det tomme CD-coveret og URL-arket og den nøkkelen som ikke lignher på de to andre Du kan ikke klikke på krysset før filmen er ferdig, da klikker du 3 ganger og du ser en dør til en safe i veggen. Koden er 1994 (som stod på URL'en du fikk på en av lappene i skuffen), og så kommer du inn i safen. 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 24. februar 2004 Skrevet 24. februar 2004 Løste det.. Når du har samlet alt, og får spilt av kassetten, så vises en film på veggen. En skygge danser og mot slutten peker den på et kryss på veggen. Når filmen er slutt trykker du der hvor krysset var, en safe åpnes på veggen, og om du klarer koden til safen ligger det en skrutrekker inni safen som du kan bruke til å åpne døren med.. skal man seriøst gjette tallet? og nei, jeg vil ikke ha svaret, men har du virkelig gått igjennom alle tallene for å prøve? 0 Siter
Tornerose Skrevet 24. februar 2004 Skrevet 24. februar 2004 Jo.. Naa har jeg aapna boksen, men fatter ikke hva jeg skal gjoere naa??! Når du har åpnet boksen setter du i kassetten og batteriet. Da får du se en film på veggen og mannen peker på et kryss. Når filmen er ferdig, og ikke før, klikker du tre ganger på krysset og du finner en dør til en safe på veggen. Trykk inn koden (1994, fra URL'en som stod på en lapp i den ene skuffen) og du kommer inn i safen. Ta skrujernet og bruk den på døren. 0 Siter
Gjest epletre Skrevet 24. februar 2004 Skrevet 24. februar 2004 pass på å se mot veggen når dere begynner å spille av filmen, så stopper filmen også mens dere står i den retningen aaaaa.. har sitti her med en blyant paa sjermen jeg:-) 0 Siter
Garfunkel Skrevet 24. februar 2004 Skrevet 24. februar 2004 skal man seriøst gjette tallet? og nei, jeg vil ikke ha svaret, men har du virkelig gått igjennom alle tallene for å prøve? Sjekk linken på papirarket du fant. Der står koden. Jeg gjettet meg selvsagt ikke frem til koden 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 24. februar 2004 Skrevet 24. februar 2004 Sjekk linken på papirarket du fant. Der står koden. Jeg gjettet meg selvsagt ikke frem til koden fant det selv hmf..nesten skuffende å være ferdig. hva skal vi finne på nå, liksom? 0 Siter
Gjest epletre Skrevet 24. februar 2004 Skrevet 24. februar 2004 Når du har åpnet boksen setter du i kassetten og batteriet. Da får du se en film på veggen og mannen peker på et kryss. Når filmen er ferdig, og ikke før, klikker du tre ganger på krysset og du finner en dør til en safe på veggen. Trykk inn koden (1994, fra URL'en som stod på en lapp i den ene skuffen) og du kommer inn i safen. Ta skrujernet og bruk den på døren. Har ingen url med 1994 jeg.. bare med noen bokstaver.. og naar jeg skriver 1994 saa skjer det ingenting.. hmm... 0 Siter
Tornerose Skrevet 24. februar 2004 Skrevet 24. februar 2004 Har ingen url med 1994 jeg.. bare med noen bokstaver.. og naar jeg skriver 1994 saa skjer det ingenting.. hmm... Å ja, glemte at du må sette i den siste nøkkelen også (den du fant i CD-spilleren tror jeg). 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 24. februar 2004 Skrevet 24. februar 2004 hvor fant du den nokkelen? i cdspilleren 0 Siter
Gjest epletre Skrevet 24. februar 2004 Skrevet 24. februar 2004 Å ja, glemte at du må sette i den siste nøkkelen også (den du fant i CD-spilleren tror jeg). Fant aldri den jeg.. aassen aapner du cdspilleren da?? 0 Siter
morsan Skrevet 24. februar 2004 Skrevet 24. februar 2004 fant det selv hmf..nesten skuffende å være ferdig. hva skal vi finne på nå, liksom? jeg får ikke åpnet døra med skrutrekker'n. Er det noe jeg har glemt?? Har fortsatt ikke gjort noe med det tomme cd-coveret. 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 24. februar 2004 Skrevet 24. februar 2004 Fant aldri den jeg.. aassen aapner du cdspilleren da?? sett i ledningen du fant, skru på power, åpne cdskuffen 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 24. februar 2004 Skrevet 24. februar 2004 jeg får ikke åpnet døra med skrutrekker'n. Er det noe jeg har glemt?? Har fortsatt ikke gjort noe med det tomme cd-coveret. trykk på døra så du får riktig innfallsvinkel, og så bruk skrutrekkeren på dørhåndtaket. cdcoveret skal nok ikke brukes 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.