Gå til innhold

Gi meg svaret før hele familien blir GAL!

Anbefalte innlegg

• Svar 103
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

23

• Klara Q

11

• Tornerose

8

• Pappa Bjørn

5

Mest aktive i denne tråden

Gjest Calóni
Skrevet

Løste det..

Når du har samlet alt, og får spilt av kassetten, så vises en film på veggen. En skygge danser og mot slutten peker den på et kryss på veggen. Når filmen er slutt trykker du der hvor krysset var, en safe åpnes på veggen, og om du klarer koden til safen ligger det en skrutrekker inni safen som du kan bruke til å åpne døren med..

ja, så krysset, og har trykka omtrent i stykker museknappen rundt der hvor den var, men finner ingen safe :(

Gjest epletre
Skrevet

Løste det..

Når du har samlet alt, og får spilt av kassetten, så vises en film på veggen. En skygge danser og mot slutten peker den på et kryss på veggen. Når filmen er slutt trykker du der hvor krysset var, en safe åpnes på veggen, og om du klarer koden til safen ligger det en skrutrekker inni safen som du kan bruke til å åpne døren med..

Hva bruker du den urladressen til?? og det tomme cd coveret? Maa jeg finne en cd ogsaa? har spilt av filmen, men han peker paa veggen og veggen blir til cdspilleren naar jeg klikker..?!

Skrevet

Løste det..

nå har jeg fått til filmen, men når jeg klikker på krysset, så vips er jeg tilbake rett foran stereoanlegget! Ikke noen safe her.

Må jeg ha noe mer??

foruten det som trengtes for boksen med filmen har jeg det tomme CD-coveret og URL-arket og den nøkkelen som ikke lignher på de to andre

Gjest epletre
Skrevet

nå har jeg fått til filmen, men når jeg klikker på krysset, så vips er jeg tilbake rett foran stereoanlegget! Ikke noen safe her.

Må jeg ha noe mer??

foruten det som trengtes for boksen med filmen har jeg det tomme CD-coveret og URL-arket og den nøkkelen som ikke lignher på de to andre

hvor fant du den nokkelen?

Skrevet

Må jeg ha noe mer??

Hvordan i huleste kom du til under madrassen?

Gjest Calóni
Skrevet

Må jeg ha noe mer??

pass på å se mot veggen når dere begynner å spille av filmen, så stopper filmen også mens dere står i den retningen

Skrevet

Må jeg ha noe mer??

Du kan ikke klikke på krysset før filmen er ferdig, da klikker du 3 ganger og du ser en dør til en safe i veggen. Koden er 1994 (som stod på URL'en du fikk på en av lappene i skuffen), og så kommer du inn i safen.

Gjest Calóni
Skrevet

Løste det..

skal man seriøst gjette tallet? og nei, jeg vil ikke ha svaret, men har du virkelig gått igjennom alle tallene for å prøve?

Skrevet

Jo.. Naa har jeg aapna boksen, men fatter ikke hva jeg skal gjoere naa??!

Når du har åpnet boksen setter du i kassetten og batteriet. Da får du se en film på veggen og mannen peker på et kryss. Når filmen er ferdig, og ikke før, klikker du tre ganger på krysset og du finner en dør til en safe på veggen. Trykk inn koden (1994, fra URL'en som stod på en lapp i den ene skuffen) og du kommer inn i safen. Ta skrujernet og bruk den på døren.

Gjest epletre
Skrevet

pass på å se mot veggen når dere begynner å spille av filmen, så stopper filmen også mens dere står i den retningen

aaaaa.. har sitti her med en blyant paa sjermen jeg:-)

Skrevet

skal man seriøst gjette tallet? og nei, jeg vil ikke ha svaret, men har du virkelig gått igjennom alle tallene for å prøve?

Sjekk linken på papirarket du fant. Der står koden. Jeg gjettet meg selvsagt ikke frem til koden :)

Gjest Calóni
Skrevet

Sjekk linken på papirarket du fant. Der står koden. Jeg gjettet meg selvsagt ikke frem til koden :)

fant det selv :P hmf..nesten skuffende å være ferdig. hva skal vi finne på nå, liksom? :P

Gjest epletre
Skrevet

Når du har åpnet boksen setter du i kassetten og batteriet. Da får du se en film på veggen og mannen peker på et kryss. Når filmen er ferdig, og ikke før, klikker du tre ganger på krysset og du finner en dør til en safe på veggen. Trykk inn koden (1994, fra URL'en som stod på en lapp i den ene skuffen) og du kommer inn i safen. Ta skrujernet og bruk den på døren.

Har ingen url med 1994 jeg.. bare med noen bokstaver.. og naar jeg skriver 1994 saa skjer det ingenting.. hmm...

Skrevet

Har ingen url med 1994 jeg.. bare med noen bokstaver.. og naar jeg skriver 1994 saa skjer det ingenting.. hmm...

Å ja, glemte at du må sette i den siste nøkkelen også (den du fant i CD-spilleren tror jeg).

Gjest epletre
Skrevet

Å ja, glemte at du må sette i den siste nøkkelen også (den du fant i CD-spilleren tror jeg).

Fant aldri den jeg.. aassen aapner du cdspilleren da??

Skrevet

fant det selv :P hmf..nesten skuffende å være ferdig. hva skal vi finne på nå, liksom? :P

jeg får ikke åpnet døra med skrutrekker'n. Er det noe jeg har glemt??

Har fortsatt ikke gjort noe med det tomme cd-coveret.

Gjest Calóni
Skrevet

Fant aldri den jeg.. aassen aapner du cdspilleren da??

sett i ledningen du fant, skru på power, åpne cdskuffen

Gjest Calóni
Skrevet

jeg får ikke åpnet døra med skrutrekker'n. Er det noe jeg har glemt??

Har fortsatt ikke gjort noe med det tomme cd-coveret.

trykk på døra så du får riktig innfallsvinkel, og så bruk skrutrekkeren på dørhåndtaket. cdcoveret skal nok ikke brukes

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...