Gjest epletre Skrevet 24. februar 2004 Skrevet 24. februar 2004 sett i ledningen du fant, skru på power, åpne cdskuffen Oki takk:0) Har stressa lenge med det naa jeg:0) 0 Siter
Garfunkel Skrevet 24. februar 2004 Skrevet 24. februar 2004 fant det selv hmf..nesten skuffende å være ferdig. hva skal vi finne på nå, liksom? http://server-admin.pwp.blueyonder.co.uk/motas/mystery/nochatgame.htm 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 24. februar 2004 Skrevet 24. februar 2004 http://server-admin.pwp.blueyonder.co.uk/motas/mystery/nochatgame.htm hum. er nesten ikke sikker på om jeg tør. jeg brukte 2 mnd bare på å venne meg av med minesveiper, og minst 3 for edderkoppkabal. 0 Siter
Gjest epletre Skrevet 24. februar 2004 Skrevet 24. februar 2004 Naa klarte jeg det ENDELIG:0) 0 Siter
morsan Skrevet 24. februar 2004 Skrevet 24. februar 2004 Naa klarte jeg det ENDELIG:0) .............. 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 24. februar 2004 Skrevet 24. februar 2004 http://server-admin.pwp.blueyonder.co.uk/motas/mystery/nochatgame.htm hum. okay. *streve* 0 Siter
Klara Q Skrevet 24. februar 2004 Skrevet 24. februar 2004 .............. Hvor og når og hvor mange ganger må jeg trykke på krysset, og hvorfor havner jeg ved cd-spilleren når jeg trykker der? 0 Siter
Klara Q Skrevet 24. februar 2004 Skrevet 24. februar 2004 Åååååååååååååååååå, så deilig.... Ble jeg ferdig sist...? *flau* 0 Siter
morsan Skrevet 24. februar 2004 Skrevet 24. februar 2004 Hvor og når og hvor mange ganger må jeg trykke på krysset, og hvorfor havner jeg ved cd-spilleren når jeg trykker der? Du må la filmen gå sin gang, og plassere pekeren riktig på krysset. Hold den i ro der men ikke klikk, og da vil du når filmen er ferdig fortsatt være på den røde veggen, og ikke hoppe tilbake til cd-spilleren. klikk så tre ganger på det stedet der du er (=der krysset var). Da ser du safen. Den åpnes ved å bruke den siste lille nøkkelen og koden 1994 (som du visstnok skulle få frem ved å bruke url-en. Jeg gjorde ikke det, men fulgte rådene her) Ta så ut skrutrekkeren. For å bruke den på døra må du komme inn i riktig vinkel. Du skal altså ikke se hele døra i skjermen, men bare området rundt dørknotten - sånn litt på skrå! Lykke til! :-)) 0 Siter
morsan Skrevet 24. februar 2004 Skrevet 24. februar 2004 Åååååååååååååååååå, så deilig.... Ble jeg ferdig sist...? *flau* så ikke dette før jeg svarte deg nedenfor! Du er neppe den siste - tenk på alle som ikke gadd å prøve!! 0 Siter
Klara Q Skrevet 24. februar 2004 Skrevet 24. februar 2004 Du må la filmen gå sin gang, og plassere pekeren riktig på krysset. Hold den i ro der men ikke klikk, og da vil du når filmen er ferdig fortsatt være på den røde veggen, og ikke hoppe tilbake til cd-spilleren. klikk så tre ganger på det stedet der du er (=der krysset var). Da ser du safen. Den åpnes ved å bruke den siste lille nøkkelen og koden 1994 (som du visstnok skulle få frem ved å bruke url-en. Jeg gjorde ikke det, men fulgte rådene her) Ta så ut skrutrekkeren. For å bruke den på døra må du komme inn i riktig vinkel. Du skal altså ikke se hele døra i skjermen, men bare området rundt dørknotten - sånn litt på skrå! Lykke til! :-)) Bedre sent enn aldri (fant ut av det, nøden lærer naken kvinne å spinne og sånt) - men takk for hjelpen! 0 Siter
Klara Q Skrevet 24. februar 2004 Skrevet 24. februar 2004 så ikke dette før jeg svarte deg nedenfor! Du er neppe den siste - tenk på alle som ikke gadd å prøve!! Og jeg så ikke dette før jeg svarte på det du skrev nedenfor... Jaja, litt rot må vi tåle Ja, vi bør jo være stolte over å i det hele tatt ha fullført... 0 Siter
morsan Skrevet 24. februar 2004 Skrevet 24. februar 2004 Ferdig! Førstemann? Nix!! det ble rapportert at folk hadde gjort seg ferdig minst en halvtime før dette! *S* Men det var vel ingen konkurranse, var det vel? ;-)) 0 Siter
morsan Skrevet 24. februar 2004 Skrevet 24. februar 2004 Hva slags link er det? *mistenksom* Jeg åpner aldri mer sånne uten å være trygg på at det ikke er noe som jeg skvetter jævlig av, eller som føkker opp maskinen. ikke noe farlig i det hele tatt! Du kommer til et virtuelt rom, og så skal du finne veien ut derfra. Bare prøv! :-) 0 Siter
morsan Skrevet 24. februar 2004 Skrevet 24. februar 2004 Svar på hva? når det er en link i tråden, så kan det jo være en ide å se hva som skjuler seg der..... 0 Siter
morsan Skrevet 24. februar 2004 Skrevet 24. februar 2004 Det her skjønte æ ingenting av! Ka det e slags svar du treng????? når det er en link i tråden, så kan det jo være en ide å se hva som skjuler seg der..... Det er et lukket-rom-spill! 0 Siter
Pappa Bjørn Skrevet 24. februar 2004 Skrevet 24. februar 2004 Naa klarte jeg det ENDELIG:0) Hvor (/%(%/( er den andre ringen? Og madrassen er ikke mulig å løfte! 0 Siter
morsan Skrevet 24. februar 2004 Skrevet 24. februar 2004 Hvor (/%(%/( er den andre ringen? Og madrassen er ikke mulig å løfte! joda, hvis du bare klarer å komme til fra riktig vinkel! Tok veldig lang tid for meg... 0 Siter
Pappa Bjørn Skrevet 24. februar 2004 Skrevet 24. februar 2004 joda, hvis du bare klarer å komme til fra riktig vinkel! Tok veldig lang tid for meg... Må du løfte puta og gå inn fra den glipen pinnen lå i eller? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.