Gå til innhold

Gi meg svaret før hele familien blir GAL!

Anbefalte innlegg

Gjest epletre
Skrevet

sett i ledningen du fant, skru på power, åpne cdskuffen

Oki takk:0) Har stressa lenge med det naa jeg:0)

• Svar 103
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

23

• Klara Q

11

• Tornerose

8

• Pappa Bjørn

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

..............

Hvor og når og hvor mange ganger må jeg trykke på krysset, og hvorfor havner jeg ved cd-spilleren når jeg trykker der?

Skrevet

Åååååååååååååååååå, så deilig....

Ble jeg ferdig sist...?

*flau*

Skrevet

Hvor og når og hvor mange ganger må jeg trykke på krysset, og hvorfor havner jeg ved cd-spilleren når jeg trykker der?

Du må la filmen gå sin gang, og plassere pekeren riktig på krysset. Hold den i ro der men ikke klikk, og da vil du når filmen er ferdig fortsatt være på den røde veggen, og ikke hoppe tilbake til cd-spilleren.

klikk så tre ganger på det stedet der du er (=der krysset var). Da ser du safen. Den åpnes ved å bruke den siste lille nøkkelen og koden 1994 (som du visstnok skulle få frem ved å bruke url-en. Jeg gjorde ikke det, men fulgte rådene her)

Ta så ut skrutrekkeren.

For å bruke den på døra må du komme inn i riktig vinkel. Du skal altså ikke se hele døra i skjermen, men bare området rundt dørknotten - sånn litt på skrå!

Lykke til! :-))

Skrevet

Åååååååååååååååååå, så deilig....

Ble jeg ferdig sist...?

*flau*

så ikke dette før jeg svarte deg nedenfor!

Du er neppe den siste - tenk på alle som ikke gadd å prøve!!

Skrevet

Du må la filmen gå sin gang, og plassere pekeren riktig på krysset. Hold den i ro der men ikke klikk, og da vil du når filmen er ferdig fortsatt være på den røde veggen, og ikke hoppe tilbake til cd-spilleren.

klikk så tre ganger på det stedet der du er (=der krysset var). Da ser du safen. Den åpnes ved å bruke den siste lille nøkkelen og koden 1994 (som du visstnok skulle få frem ved å bruke url-en. Jeg gjorde ikke det, men fulgte rådene her)

Ta så ut skrutrekkeren.

For å bruke den på døra må du komme inn i riktig vinkel. Du skal altså ikke se hele døra i skjermen, men bare området rundt dørknotten - sånn litt på skrå!

Lykke til! :-))

Bedre sent enn aldri (fant ut av det, nøden lærer naken kvinne å spinne og sånt) - men takk for hjelpen!

:)

Skrevet

så ikke dette før jeg svarte deg nedenfor!

Du er neppe den siste - tenk på alle som ikke gadd å prøve!!

Og jeg så ikke dette før jeg svarte på det du skrev nedenfor... Jaja, litt rot må vi tåle ;)

Ja, vi bør jo være stolte over å i det hele tatt ha fullført...

Skrevet

Ferdig!

Førstemann?

Nix!! det ble rapportert at folk hadde gjort seg ferdig minst en halvtime før dette! *S*

Men det var vel ingen konkurranse, var det vel? ;-))

Skrevet

Hva slags link er det? *mistenksom* Jeg åpner aldri mer sånne uten å være trygg på at det ikke er noe som jeg skvetter jævlig av, eller som føkker opp maskinen.

ikke noe farlig i det hele tatt! Du kommer til et virtuelt rom, og så skal du finne veien ut derfra.

Bare prøv! :-)

Skrevet

Svar på hva?

når det er en link i tråden, så kan det jo være en ide å se hva som skjuler seg der.....

Skrevet

Det her skjønte æ ingenting av! Ka det e slags svar du treng?????

når det er en link i tråden, så kan det jo være en ide å se hva som skjuler seg der.....

Det er et lukket-rom-spill!

Skrevet

Naa klarte jeg det ENDELIG:0)

Hvor (/%(%/( er den andre ringen? Og madrassen er ikke mulig å løfte!

Skrevet

Hvor (/%(%/( er den andre ringen? Og madrassen er ikke mulig å løfte!

joda, hvis du bare klarer å komme til fra riktig vinkel! Tok veldig lang tid for meg...

Skrevet

joda, hvis du bare klarer å komme til fra riktig vinkel! Tok veldig lang tid for meg...

Må du løfte puta og gå inn fra den glipen pinnen lå i eller?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...