Gå til innhold

Gi meg svaret før hele familien blir GAL!

Anbefalte innlegg

Gjest epletre
Skrevet

når det er en link i tråden, så kan det jo være en ide å se hva som skjuler seg der.....

hihi! Ja fant jo ut det til slutt.. Men trykket inn 1994 og ingenting skjedde ser du:0)

• Svar 103
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

23

• Klara Q

11

• Tornerose

8

• Pappa Bjørn

5

Mest aktive i denne tråden

Gjest epletre
Skrevet

Må du løfte puta og gå inn fra den glipen pinnen lå i eller?

Loft puta og trykk paa madrassen:0)

Skrevet

Må du løfte puta og gå inn fra den glipen pinnen lå i eller?

Jeg fant den ved å gå inn fra fotenden. Batteriet ligger helt i fotenden, mellom madrassen og veggen

Skrevet

De to ringene og pinnen legger du i "ansiktet" på den røde boksen. Når den åpnes setter du i kassetten og batteriet. Deretter burde du klare resten.

Jeg har bare 2 nøkler og ingen av dem paser. Må jeg finne en tredje nøkkel?

Skrevet

Hvor (/%(%/( er den andre ringen? Og madrassen er ikke mulig å løfte!

Den andre ringen finner du ved å åpne og lukke gardinene et par ganger.

Skrevet

Jeg har den. En søg nøkkel og en gullnøkkel som var i cd-spilleren. Ingen av dem passer.

Skrevet

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaah, jeg er ute!!

Noe så meningsløst fendslende.

Gjest Steine-tuillat
Skrevet

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaah, jeg er ute!!

Noe så meningsløst fendslende.

...da gøy.

Takk for hjelpen folkens.

Håper dere hadde det like gøy som oss.

Skrevet

Det er et rom du kommer inn i, slikt mysterium, låst. Så skal du ut..og vi klarer det ikke. Du skvetter ikke. Æresord. Slikt er tull.

Men dette, er ramme alvor!!!

Inn med deg.

Jeg finner ikke batteriet! *gal*

Skrevet

Jeg finner ikke batteriet! *gal*

Hvis du har funnet pinnen i senga kan du finne batteriet i venstre hjørne når du ser mot den tomme veggen.

Skrevet

Hvis du har funnet pinnen i senga kan du finne batteriet i venstre hjørne når du ser mot den tomme veggen.

Der, ja!

Gjest thetraveller
Skrevet

Når du har åpnet boksen setter du i kassetten og batteriet. Da får du se en film på veggen og mannen peker på et kryss. Når filmen er ferdig, og ikke før, klikker du tre ganger på krysset og du finner en dør til en safe på veggen. Trykk inn koden (1994, fra URL'en som stod på en lapp i den ene skuffen) og du kommer inn i safen. Ta skrujernet og bruk den på døren.

Aaaah! Jeg kommer bare tilbake til cd-spilleren, samme hvor forskjellig jeg prøver, og hvor mye jeg venter til filmen er ferdig... :-/

Gjest spillegal
Skrevet

Aaaah! Jeg kommer bare tilbake til cd-spilleren, samme hvor forskjellig jeg prøver, og hvor mye jeg venter til filmen er ferdig... :-/

du må vente til i slutten av filmen, og trykke på krysset som danseren viser, da åpner du safen

Gjest thetraveller
Skrevet

du må vente til i slutten av filmen, og trykke på krysset som danseren viser, da åpner du safen

Jeg gjør jo det!

Gjest thetraveller
Skrevet

Samme hvor mye jeg trykker på krysset når danseren er ferdig, så ender jeg bare opp på cd-spilleren likevel. Hvorfor det da?!

Den aller første gangen kom jeg til safen, men de 30 neste fungerte ikke det lenger...

Hjelp, noen?!

Skrevet

Samme hvor mye jeg trykker på krysset når danseren er ferdig, så ender jeg bare opp på cd-spilleren likevel. Hvorfor det da?!

Den aller første gangen kom jeg til safen, men de 30 neste fungerte ikke det lenger...

Hjelp, noen?!

Du trykker bare tre ganger, _etter_ at filmen er ferdig. Så ser du en firkant på veggen, klikk på den og du ser en safe. Koden er 1994, åpne safen og ta ut skruhjernet som så brukes på døren.

Gjest thetraveller
Skrevet

Du trykker bare tre ganger, _etter_ at filmen er ferdig. Så ser du en firkant på veggen, klikk på den og du ser en safe. Koden er 1994, åpne safen og ta ut skruhjernet som så brukes på døren.

Jammen, jammen... jeg har jo gjort det jo! Trykker etter at filmen er ferdig, når mannen har gått unna. Da er det bare en rød vegg der...

Og jeg har trykket akkurat når mannen har pekt på krysset og det har blinket tre ganger. Hjelper ikke det heller...

Skrevet

Jammen, jammen... jeg har jo gjort det jo! Trykker etter at filmen er ferdig, når mannen har gått unna. Da er det bare en rød vegg der...

Og jeg har trykket akkurat når mannen har pekt på krysset og det har blinket tre ganger. Hjelper ikke det heller...

Ja, du skal trykke på den røde veggen, når hele filmen og alt er borte. Så du må holde musepekeren over krysset når du ser det for etterpå blir alt bare rødt.

Gjest thetraveller
Skrevet

Ja, du skal trykke på den røde veggen, når hele filmen og alt er borte. Så du må holde musepekeren over krysset når du ser det for etterpå blir alt bare rødt.

Der ja! Omsider skjønte jeg poenget også!

:o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...