Gjest "ikea ferie" Skrevet 24. februar 2004 Skrevet 24. februar 2004 Hei hei, Vi er en mor og datter som i forbindelse med et Ikea besøk har tenkt å overnatte en natt i Stavanger. Er det noen som har tips til billig overnattingssted i nærheten av sentrum? Koselige kafeer etc? Blir bare der torsdag ettermiddag kveld og drar videre til Ikea dagen etter og deretter med tog hjem igjen. 0 Siter
jacob Skrevet 24. februar 2004 Skrevet 24. februar 2004 Jeg bruker å overnatte på Skagen Hotell & Gjestehus. Mitt i byen, billig og pene rom. Dessuten en fin bar i bygget. 0 Siter
damedame Skrevet 25. februar 2004 Skrevet 25. februar 2004 Kommer ikke på hva caféen heter i farten, men når du står foran Sølvberget Kulturhus, så ser du smuget til høyre for Sølvberget og der vil du se en koselig café. Hotell: Stavanger Lille Hotell. Obs: ligger nære trafikkert vei. 0 Siter
Gjest javeldå Skrevet 25. februar 2004 Skrevet 25. februar 2004 Café'en som damdame tenker på, er sikkert Soleado. Veldig koselig - les du kan lese mer her: http://www.stavangerpuls.no/cityguides/nav/review.jhtml?context=restaurant&id=5530 Du finner forøvrig masse stavanger-stoff på siden www.stavangerpuls.no 0 Siter
damedame Skrevet 25. februar 2004 Skrevet 25. februar 2004 Café'en som damdame tenker på, er sikkert Soleado. Veldig koselig - les du kan lese mer her: http://www.stavangerpuls.no/cityguides/nav/review.jhtml?context=restaurant&id=5530 Du finner forøvrig masse stavanger-stoff på siden www.stavangerpuls.no Det var det. Finest på kveldstid. Lunere stemning da. 0 Siter
Gjest "ikea ferie" Skrevet 25. februar 2004 Skrevet 25. februar 2004 Takk til dere som svarte. Har notert meg tipsene : ) 0 Siter
Gjest epletre Skrevet 25. februar 2004 Skrevet 25. februar 2004 Kommer ikke på hva caféen heter i farten, men når du står foran Sølvberget Kulturhus, så ser du smuget til høyre for Sølvberget og der vil du se en koselig café. Hotell: Stavanger Lille Hotell. Obs: ligger nære trafikkert vei. Stavanger Lille Hotell kan kalles Stavangers Lille Bordell! Det er visst allslags trafikk der! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.