Gå til innhold

Friends er tilbake!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jippi - i kveld er det nye episoder av Venner for livet igjen!

Og med det er tirsdagskvelden på TV 2 som den skal være: Amy og Friends.

Får nyte det så lenge det varer, det er jo siste sesongen med Friends. Su-hukk.

Skrevet

Tja, jeg må nesten si det er like greit for meg at Friends snart er slutt. De siste årene har jo ikke vært morsomme i det hele tatt.. Korte replikker, snåle karakterutviklinger (Ross..), litt Karl-o-co humor der sinne og raseriutbrudd liksom skal være morsomt.. Men må jo se likevel, da.

Før tok jeg opp nesten alle episodene, men slutta med det da episodene ble kjedelige. Men da har jeg hvertfall de første sesongene, og kan kose meg med dem. :-)

Skrevet

Den 3. vakten er bedre enn Amy,... men Friends er et klart must for meg også. Ha en fin kveld alle "Friends" fans der ute...(",)...

Skrevet

Har allerede sett halvparten av den nyeste serien, den er bra! Selv om jeg liker Friends veldig godt er jeg litt glad for at de slutter nå, føler de har melket siste dråpe ut, bedre å slutte på toppen.

Gjest epletre
Skrevet

Har allerede sett halvparten av den nyeste serien, den er bra! Selv om jeg liker Friends veldig godt er jeg litt glad for at de slutter nå, føler de har melket siste dråpe ut, bedre å slutte på toppen.

Hvor du er siden du har sett de?

Skrevet

Hvor du er siden du har sett de?

Jeg er her i Norge jeg da, men har lastet dem ned (*hysj*). ;-)

Gjest epletre
Skrevet

Jeg er her i Norge jeg da, men har lastet dem ned (*hysj*). ;-)

Oioi...:0) Siste sesongen eller?

:0)

Skrevet

Oioi...:0) Siste sesongen eller?

:0)

Jepp, har alle som har vært vist i USA (til og med 1013).

Gjest epletre
Skrevet

Jepp, har alle som har vært vist i USA (til og med 1013).

Vet du naar den siste episoden spilles her borte ogsaa da kanskje? ;0)

Det finner jeg ikke ut.. Vil jo vaere her da! Og ikke maatte vente ett aar hjemme paa den.

Gjest epletre
Skrevet

Jippi. Idag kommer Gilmore Girls, One tree hill og Judging Amy her.. Det er min TV kveld:0)

Torsdag er det nye episoder av friends..

Skrevet

Det finner jeg ikke ut.. Vil jo vaere her da! Og ikke maatte vente ett aar hjemme paa den.

Nei, det vet jeg ikke. Alt jeg vet er at den neste vises nå på torsdag. Men de vises jo hver uke og med 24 episoder (og antar det ikke blir noen opphold) burde den siste da vises 6 mai.

Skrevet

Nei, nå ser jeg at det bare er 18 episoder i den nye serien, så da blir siste sendt 25 mars. :-)

Skrevet

Nei, nå ser jeg at det bare er 18 episoder i den nye serien, så da blir siste sendt 25 mars. :-)

*ler høyt* Og nå ser jeg plutselig at de har bestemt at siste episode sendes 10 mai. Håper dette er siste melding fra meg her.

Gjest epletre
Skrevet

Ok. Takk:0)

Skrevet

Jippi. Idag kommer Gilmore Girls, One tree hill og Judging Amy her.. Det er min TV kveld:0)

Torsdag er det nye episoder av friends..

Det var et veldig fint innlegg Epletre! Du så nesten norsktalende ut der.*L*

Gjest epletre
Skrevet

Det var et veldig fint innlegg Epletre! Du så nesten norsktalende ut der.*L*

Hehe.. Jo takk! Mange engelske ord gjoer det enklere:0)

Skrevet

*ler høyt* Og nå ser jeg plutselig at de har bestemt at siste episode sendes 10 mai. Håper dette er siste melding fra meg her.

Og jeg vet noe som skjer i siste episode !

Gjest C.S.I er spennende
Skrevet

Jeg ser C.S.I og friends.. men ville også sett Amy.. Kommer nye episoder av Kongen av Queens?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...