Gå til innhold

Apropos Friends...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Monica er noe så helt sinnsykt masete og totalt blottet for sjarm. Chandler og alle hans kommentarer er ikke lenger kjappe og morsomme, men surmaget og arrogante. Phoebe er bare korka fremfor sjarmerende "blond", og Ross er en sippete liten drittunge.

Jaggu godt denne serien snart skal legges ned, for den har tapt seg noe voldsomt i det siste.

Skrevet

...og du sto opp (eller har lagt deg?) med det gale beinet i dag?!??

Syntes det var veldig morsomt i dag, jeg!! Lo masse!

Skrevet

...og du sto opp (eller har lagt deg?) med det gale beinet i dag?!??

Syntes det var veldig morsomt i dag, jeg!! Lo masse!

Nei, jeg er faktisk ganske fornøyd i dag, men jeg synes denne serien har tapt seg noe voldsomt og er grinete siden jeg gledet meg til å le.*Snøft*

Gjest Valemona
Skrevet

Nei, jeg er faktisk ganske fornøyd i dag, men jeg synes denne serien har tapt seg noe voldsomt og er grinete siden jeg gledet meg til å le.*Snøft*

Jeg er enig med Pappa Bjørn! Er veeeeldig skuffa.

Skrevet

Det har jo vært slik de siste to åra.

Mindre Friends og mer Karl & co. Aggresjon er ikke komisk..!

Gjest lo masse
Skrevet

Jeg lo i alle fall mye i går!! Men som du sier så er det nok på tide å si stopp... Chandler er kul, han. Joey er da best!! Monica har jeg egentlig aldri likt.. ikke helt Phoebe heller.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...