Pappa Bjørn Skrevet 24. februar 2004 Skrevet 24. februar 2004 Monica er noe så helt sinnsykt masete og totalt blottet for sjarm. Chandler og alle hans kommentarer er ikke lenger kjappe og morsomme, men surmaget og arrogante. Phoebe er bare korka fremfor sjarmerende "blond", og Ross er en sippete liten drittunge. Jaggu godt denne serien snart skal legges ned, for den har tapt seg noe voldsomt i det siste. 0 Siter
tusseline Skrevet 24. februar 2004 Skrevet 24. februar 2004 ...og du sto opp (eller har lagt deg?) med det gale beinet i dag?!?? Syntes det var veldig morsomt i dag, jeg!! Lo masse! 0 Siter
Juneau Skrevet 24. februar 2004 Skrevet 24. februar 2004 Fortsatt ingen over, ingen ved siden av Friends! 0 Siter
Pappa Bjørn Skrevet 24. februar 2004 Forfatter Skrevet 24. februar 2004 ...og du sto opp (eller har lagt deg?) med det gale beinet i dag?!?? Syntes det var veldig morsomt i dag, jeg!! Lo masse! Nei, jeg er faktisk ganske fornøyd i dag, men jeg synes denne serien har tapt seg noe voldsomt og er grinete siden jeg gledet meg til å le.*Snøft* 0 Siter
Gjest Valemona Skrevet 24. februar 2004 Skrevet 24. februar 2004 Nei, jeg er faktisk ganske fornøyd i dag, men jeg synes denne serien har tapt seg noe voldsomt og er grinete siden jeg gledet meg til å le.*Snøft* Jeg er enig med Pappa Bjørn! Er veeeeldig skuffa. 0 Siter
Gjest bjelke Skrevet 25. februar 2004 Skrevet 25. februar 2004 Det har jo vært slik de siste to åra. Mindre Friends og mer Karl & co. Aggresjon er ikke komisk..! 0 Siter
Gjest lo masse Skrevet 25. februar 2004 Skrevet 25. februar 2004 Jeg lo i alle fall mye i går!! Men som du sier så er det nok på tide å si stopp... Chandler er kul, han. Joey er da best!! Monica har jeg egentlig aldri likt.. ikke helt Phoebe heller. 0 Siter
Gjest Fuga Skrevet 27. februar 2004 Skrevet 27. februar 2004 Det er nok fordi de nå liksom er voksne! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.