Gå til innhold

Nå er jeg drittlei!!!

Anbefalte innlegg

Gjest LOVEseeker

Jeg er av de som jakter på den store kjærligheten. Jeg har sett at det er en del innlegg om slike ting her på DOL i det siste men dette er ikke samme person.

(ere n gutt)

Nå har jeg prøvd alt, alt fra Blink, Spraydate til å bli kjent med jenter via venner. Det er alltid noe som skjærer seg.

Jeg er ikke spesielt stygg, bare lav men det kan da umulig være det. Ikke er jeg desperat heller. Kompisene mine drar damer som faen men dette skjønner jeg ikke lenger.

Nå har jeg rett og slett gitt opp. Skjønner søren ikke hva problemet kan være!!!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/137759-n%C3%A5-er-jeg-drittlei/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest alive&kicking

Kanskje du vil for mye og så merker damene det og får litt panic?? Jeg hadde en kompis en gang som pesa noe innmari med dette og det som skjedde var bare at damene trakk seg unna og ble redde. Alt skulle liksom skje så raskt. Finn deg en hobby som du liker og der vil du også finne likesinnede er jeg sikker på.

Gjest lykke til

Hvis det er noen trøst så er du ikke den eneste. Jeg har en søster, en bror og en venninne som alle har funnet seg partnere via nettet. Tror de brukte SprayDate, men er ikke helt sikker.

En annen venninne sliter litt sånn som du gjør, og opplever det som håpløst innimellom. Hva gjør man?

Jeg tror kanskje det er lurt å ta pauser innimellom, hvor man prøver å finne det positive i hverdagen sin slik den er. Da blir en mer fornøyd med sitt eget liv, og får et avbrekk fra den evige søkingen etter "den rette". Og så får man kanskje litt ekstra piff til å sette igang å søke etter den rette igjen.

Kan ikke si annet enn

Annonse

Jeg er 23

Da er det ikke så rart at du ikke har funnet den store kjærligheten ennå.

Det er vel kanskje ikke svaret du vil ha, men slapp av og ikke prøv så hardt - og nyt tilværelsen. Da pleier det ofte å ordne seg.

Når du treffer ei dame du liker, vær høflig og interessert i hva hun har å fortelle. Litt humor skader heller ikke.

Desperasjon i blikket, derimot, er en ekstrem turn-off for de fleste.

Gjest LOVEseeker

Da er det ikke så rart at du ikke har funnet den store kjærligheten ennå.

Det er vel kanskje ikke svaret du vil ha, men slapp av og ikke prøv så hardt - og nyt tilværelsen. Da pleier det ofte å ordne seg.

Når du treffer ei dame du liker, vær høflig og interessert i hva hun har å fortelle. Litt humor skader heller ikke.

Desperasjon i blikket, derimot, er en ekstrem turn-off for de fleste.

Vil ikke si at jeg har desperat-blikket. Er bare så ekstremt sjenert.

Gjest LOVEseeker

Hvis det er noen trøst så er du ikke den eneste. Jeg har en søster, en bror og en venninne som alle har funnet seg partnere via nettet. Tror de brukte SprayDate, men er ikke helt sikker.

En annen venninne sliter litt sånn som du gjør, og opplever det som håpløst innimellom. Hva gjør man?

Jeg tror kanskje det er lurt å ta pauser innimellom, hvor man prøver å finne det positive i hverdagen sin slik den er. Da blir en mer fornøyd med sitt eget liv, og får et avbrekk fra den evige søkingen etter "den rette". Og så får man kanskje litt ekstra piff til å sette igang å søke etter den rette igjen.

Kan ikke si annet enn

Ja, da får jeg ta avbrekk da. Håper at det hjelper da fordi jeg har mistet troen på dette nå. Nå skal jeg bruke all min energi på fotball og skole.

Annonse

Javel. Da får jeg vente litt til da. Det er så kjedelig når kompisene har damer og ikke jeg.

Men.

Ja, ikke stress.. Bedre å vente på den rette. Og prøv å ikke ha ONS (one night stands); det angrer jeg på. Hadde noen da jeg ikke hadde kjæreste, men jeg trodde jeg fikk det med å være med en gutt... Og så var det bare ONS i fylla. Kjipt!!

Gjest LOVEseeker

Høyde kan nok bety noe, kvinner søker jo tross alt autoritære menn. Det er en relasjon mellom autoritet og høyde.

Skaff deg penger så vil du også dra kvinner.

Ja, da får det heller være slik for jeg er fornøyd med slik jeg er. Jeg trenger ikke slike overfladiske mennesker i mitt liv.

Gjest LOVseeker

Høyde kan nok bety noe, kvinner søker jo tross alt autoritære menn. Det er en relasjon mellom autoritet og høyde.

Skaff deg penger så vil du også dra kvinner.

"Skaff deg penger så drar du også damer"- jeg håper at dette resonnementet hadde et lite snev av humor i seg for det virker som om du er helt på viddene.

Nei, som jeg sa isted, jeg skammer meg ikke over meg selv. Hvis en jente legger dette som et kriterium så sliter hu mer enn meg. Historien er full av menn som var lave men som faktisk etterlot seg et stort navn i verden.

Gjest LOVEseeker

alle mennesker er overfladiske, get used to it.

Ja, men je trenger ikke gjøre som alle andre gjør, der har en styrke som noen kanskje mangler. Er sikkert overfladisk uten at jeg tenker på det men slike ting som høyde og utseende generelt bryr jeg meg ikke om.

Jeg har egen fornuft og tenker deretter. Jeg bryr meg ikke om det ideale mennesket media har skapt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...