Gå til innhold

Nå er jeg drittlei!!!

Anbefalte innlegg

Gjest Realist

"Skaff deg penger så drar du også damer"- jeg håper at dette resonnementet hadde et lite snev av humor i seg for det virker som om du er helt på viddene.

Nei, som jeg sa isted, jeg skammer meg ikke over meg selv. Hvis en jente legger dette som et kriterium så sliter hu mer enn meg. Historien er full av menn som var lave men som faktisk etterlot seg et stort navn i verden.

De hadde ikke akkurat særlig attraktive damer da.

Kvinner har et ur-ønske om å føle seg beskyttet. Dette er fysisk ut fra størrelse - men i dagens samfunn er det også ut fra økonomiske hensyn.

Fortsetter under...

Gjest Realist

Ja, men je trenger ikke gjøre som alle andre gjør, der har en styrke som noen kanskje mangler. Er sikkert overfladisk uten at jeg tenker på det men slike ting som høyde og utseende generelt bryr jeg meg ikke om.

Jeg har egen fornuft og tenker deretter. Jeg bryr meg ikke om det ideale mennesket media har skapt.

Det er jo ikke hvordan du har lært deg til å tenke som betyr noe - da heller hvordan jenter og samfunnet som helhet har lært seg til å tenke.

Av og til må man gi noen hva de vil ha istedet for hva du tror de vil ha (eller hva de kan si at de vil ha).

Gjest LOVEseeker

Det er jo ikke hvordan du har lært deg til å tenke som betyr noe - da heller hvordan jenter og samfunnet som helhet har lært seg til å tenke.

Av og til må man gi noen hva de vil ha istedet for hva du tror de vil ha (eller hva de kan si at de vil ha).

Ok, da har jeg kanskje ikke så mye å gi til "slike" jenter. Men jeg nekter å tru at alle jenter er slike og jeg gir meg ikke gør jeg har funnet en slik jente.

Gjest LOVEseeker

De hadde ikke akkurat særlig attraktive damer da.

Kvinner har et ur-ønske om å føle seg beskyttet. Dette er fysisk ut fra størrelse - men i dagens samfunn er det også ut fra økonomiske hensyn.

Men er det det som gjelder, at dama er attraktiv? Så lenge man finner seg en jente som liker en, respkekterer en og som tar deg for den du er, da tror jeg ikke at man trenger en pen eller høy jente for å overleve.

Og det ur instinkt greiene er egentlig ikke i samsvar med dagen idag. Man tilpasser seg hele tiden og det har også menneskene gjort.

Gjest Realist

Men er det det som gjelder, at dama er attraktiv? Så lenge man finner seg en jente som liker en, respkekterer en og som tar deg for den du er, da tror jeg ikke at man trenger en pen eller høy jente for å overleve.

Og det ur instinkt greiene er egentlig ikke i samsvar med dagen idag. Man tilpasser seg hele tiden og det har også menneskene gjort.

Du får ikke alt det der fra ei jente.

Annonse

Gjest LOVEseeker

Du er fortsatt ung. De fleste oppdager at verden ikke er så romantisk som ungdomsdrømmene sier oss.

Jeg velger å tro på det jeg tror på. Jeg har sett verden jeg også til tross for min unge alder.

Det er ikke så ille som det kan virke in noen innlegg her.

Men enhver har sine egne tanker og meninger om dette.

Gjest LOVEseeker

Høyde kan nok bety noe, kvinner søker jo tross alt autoritære menn. Det er en relasjon mellom autoritet og høyde.

Skaff deg penger så vil du også dra kvinner.

Hvis autoritet har noe med høyde å gjøre, ja da ler jeg ass!!!!

Høyde har ingenting å si med dette men jeg er enig at mange jenter foretrekker høye gutter.

Apropos autoritet, hadde en gang en lærer som var 1.65 men fy faen hvis noen turte å kødde med han. Alle hadde respekt for han.

Gjest realist

Hvis autoritet har noe med høyde å gjøre, ja da ler jeg ass!!!!

Høyde har ingenting å si med dette men jeg er enig at mange jenter foretrekker høye gutter.

Apropos autoritet, hadde en gang en lærer som var 1.65 men fy faen hvis noen turte å kødde med han. Alle hadde respekt for han.

aldri en regel uten unntak.

Det er dog en relasjon mellom høyde og autoritet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...