Gå til innhold

Hvilken type er du?

Anbefalte innlegg

Jeg må innrømme at jeg ikke kan så mye om hunder.

Hva slags hundetype er du da, cecily? :)

dvergschauzer. de er fulle av energi, glade og lykkelige, og stort sett fornøyd med livet bare de får litt oppmerksomhet og trøst innimellom.

eventuelt en labrador som ligger og later seg.

c",)

er egentlig en katt, tror jeg. freser og setter ut klør dersom noe virkelig irriterer meg, men som regel er jeg både kosete og egenrådig men på samme tid veldig godlynt.

Fortsetter under...

dvergschauzer. de er fulle av energi, glade og lykkelige, og stort sett fornøyd med livet bare de får litt oppmerksomhet og trøst innimellom.

eventuelt en labrador som ligger og later seg.

c",)

er egentlig en katt, tror jeg. freser og setter ut klør dersom noe virkelig irriterer meg, men som regel er jeg både kosete og egenrådig men på samme tid veldig godlynt.

skulle være dvergsnchauzer med n.

Høres spennende ut !

Jeg går en langtur med ham til dagen + at han får en del turer med ungene .

Grunnen til at han gikk opp for fort i vekt var at jeg syntes det så så lite ut med 150 gram Hills , så jeg økte det til 225 gram pr. måltid ;o)

Nå er han nedi 130 gram...

Han er veldig lydig og lærer lett.

Han sitter , gir labb , legger seg når vi sier dekk + at han er blitt veldig flink til å gå i bånd.

(Dalmatinerene blir jo brukt til både poltihunder , brannhunder og sirkushunder ; særlig i England)

Men han er ikke så flink til å gi beskjed når det kommer folk ; enda ;o)

Lykke til med treningen!

men røyter han ikke vanvittig? jeg her hørt at dalmatinere gjør det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...