Synch Skrevet 25. februar 2004 Skrevet 25. februar 2004 ...og hva har selskapet for resultater bak seg, og er det noen substans bak aksjene? Et suksessrikt selskap går nok heller på børs, enn å legge seg ut for andrehånds-omsetning i et pyramidelignende spill. Har verken snakket om resultater, substans eller hvor bra WGI er. Men de har like fordømt aksjer som alle andre selskaper. Det var bare det nolte. 0 Siter
Synch Skrevet 25. februar 2004 Skrevet 25. februar 2004 Det er fordi den er gjort om til Euro. Ikke enda... 0 Siter
Gjest tjohooo Skrevet 25. februar 2004 Skrevet 25. februar 2004 Har verken snakket om resultater, substans eller hvor bra WGI er. Men de har like fordømt aksjer som alle andre selskaper. Det var bare det nolte. Aksjene du og jeg kjøper i WGI er IKKE ekte aksjer. Det er et aksje SPILL. Det eneste som er ekte, er pengene du tjener. 0 Siter
Synch Skrevet 25. februar 2004 Skrevet 25. februar 2004 Aksjene du og jeg kjøper i WGI er IKKE ekte aksjer. Det er et aksje SPILL. Det eneste som er ekte, er pengene du tjener. Nei, seriøst? =) Det er snakk om aksjene som worldplay ltd består av. Altså, de som deler ut lekeaksjer i annenhånd.. 0 Siter
Gjest jaja, da så Skrevet 25. februar 2004 Skrevet 25. februar 2004 Etter min mening er "idiot-graden" ganske høy blant de WGI-folkene jeg har møtt. Dessverre kan jeg ikke lyve om det. Javel. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.