Gjest Opplysninger Skrevet 25. februar 2004 Skrevet 25. februar 2004 Det skader ikke å melde om du mistenker misbruk.Melder du anonymt er det ingen som noensinne får vite hvem som har meldt misbrukeren.Det kan ikke skje deg noen verdens ting. Bedre å melde en gang for mye, enn en gang for lite.Om personen ikke blir tatt for misbruk, så vil det i allefall føre til at han eller hun blir fulgt godt med i fremtiden. Og DU vil kansje oppnå mindre skatt om alle misbrukere ble tatt. Dette vil hjelpe mennesker som er syke og uføre og helt avhengige av uføretrygden for å overleve. Ingen oppfordring til å melde uten grunn, men kun om du føler at mistanken har god grobunn, og at det kansje er noe som alle har irritert seg over og gått å snakket om lenge?Da synes jeg det er riktig å gi et hint til TK. 0 Siter
soleil Skrevet 28. februar 2004 Skrevet 28. februar 2004 Ja, nå redda du helga mi ihvertfall! Nå vet jeg hva jeg skal ta meg til på mandag. *sitter klar med nummeret til Trygdekontoret* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.