Gå til innhold

Video'n har mista fargene - hjelp!

Gjest Svart-hvitt er ikke gøy...

Anbefalte innlegg

Gjest Svart-hvitt er ikke gøy...

Da kan det være menyoppsettet i videoen din.

Har noen "lekt seg" litt med den, og uheldigvis endret noen settinger?

Eller så kan det være "trackingen" som er litt ute. Den kan du vanligvis også justere fra fjernkontrollen eller direkte på videospilleren.

Sannsynligheten for at noen har fingret med fjernkontrollen er ganske stor - når man har en 3-åring og 1 1/2-åring i huset...

Så jeg tipper det er der det ligger, ja. Ser ut til at jeg bare må lete mer etter bruksanvisningen og starte alt på nytt, kanskje?

Fortsetter under...

Sannsynligheten for at noen har fingret med fjernkontrollen er ganske stor - når man har en 3-åring og 1 1/2-åring i huset...

Så jeg tipper det er der det ligger, ja. Ser ut til at jeg bare må lete mer etter bruksanvisningen og starte alt på nytt, kanskje?

Prøv med tracking kontrollen først.

Som regel står det en - og + der, og du kan vanligvis justere den (som sagt) både med fjernkontrollen og direkte på videospilleren (ofte bak et deksel hvis det finnes et slikt i fronten av spilleren).

Gjest prøv dette

Finner ikke noe lokk på TV'n...

Nå har jeg prøvd igjen på den innstillinga på farger, men det skjer ingenting. Derimot har TV-bildet blitt litt - eh - uskarpt...

Tror jeg bare må gi meg, jeg, før jeg ødelegger Tv'n også...

3-åringen kaller det for dårlig TV, men det får hun leve med!

Se under skjermen på tv'en, om det er et lokk der. Eller noen synlige taster.

Gjest Pricilla

Kremt. Med fare for å virke nokså dum (for det har vel ingen tenkt hittil?): Hva er en scart-kabel? Og hvor sitter den?

Du er enda verre "kjerring" enn meg når det gjelder tekniske ting! ; )

Nå klarer jeg til og med å sette på en film fra pc, og se den på lerretet med prosjektoren.. : ) Men det tok sin tid.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...