Gå til innhold

(om damer og våte drømmer)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 54
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• damedame

19

• cecily

11

• fuji1365380447

3

• Goliath

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

du svarer alle andre her, men ikke mitt innlegg nei.... snurt som bare det altså.....

Huffa! Beklager.

Så at du stakk nesa di inn, bare hyggelig det :)

Takker for svaret ditt.

...men jeg savner faktisk at du svarer på hovedinnlegget som handler om drømmer (altså, når man sover).

Så, svar gjerne på det også, hvis du vil :)

Gjest Pricilla

Drømmer ganske ofte om sex med damer.. *rødme*

Men de har sjelden noe ansikt, bare pupper og f****. : )

Tenner på jenter i RL også, men anser meg selv som hetro. Ser jeg en pen jente må jeg da få glane litt? ; ) Kunne tenkt meg å ha jentesex igjen, men kunne ikke blitt forelsket i en jente.

Gjest Passe flau nå....

Skriver nå i flauhetens navn,JA har hatt våte drømmer om jenter flere ganger,og da må jo nevnes at jeg er lykkelig gift på 4 året,med min mann.

Detta trodde jeg aldri jeg skulle få sagt til noen,phu der kom det uansett,vel vel,kjekt og være anonym.

Huffa! Beklager.

Så at du stakk nesa di inn, bare hyggelig det :)

Takker for svaret ditt.

...men jeg savner faktisk at du svarer på hovedinnlegget som handler om drømmer (altså, når man sover).

Så, svar gjerne på det også, hvis du vil :)

men jeg sa jo noe om det også. drømmer om sex med andre gutter, men aldri drømt om sex eller kyssing med ei annen jente. hadde jeg gjort det hadde jeg blitt flau.....

men jeg sa jo noe om det også. drømmer om sex med andre gutter, men aldri drømt om sex eller kyssing med ei annen jente. hadde jeg gjort det hadde jeg blitt flau.....

Stemmer, så det nå. Takk for mer utfyllende svar.

Hilsen ei som lurer på hvorfor cecily skulle bli flau over å drømme om et pikekyss ;)

Annonse

fuji1365380447

Skriver nå i flauhetens navn,JA har hatt våte drømmer om jenter flere ganger,og da må jo nevnes at jeg er lykkelig gift på 4 året,med min mann.

Detta trodde jeg aldri jeg skulle få sagt til noen,phu der kom det uansett,vel vel,kjekt og være anonym.

Det er da ikke noe å være flau over!!!? ;-)

Det er da helt vanlig og ikke noe tegn på at du er lesbisk osv. Det er da bare et tegn på at du er et seksuelt vesen, som kan bli tent av ulike ting.

er flau.....

etter litt tenking, så har jeg nok drømt om jentesex likevel..... men som pricilla sa, så var det ikke noe ansikt der, var bare meg som var mann..... og putta den inn... drømte det etter at jeg hadde spurt og gravd samboeren min om hvordan det føltes å være mann og ha sex. fant det vel ut i drømmen da... tror det er eneste gang. men skal ikke være for sikker ser det ut som.

c",)

er flau.....

etter litt tenking, så har jeg nok drømt om jentesex likevel..... men som pricilla sa, så var det ikke noe ansikt der, var bare meg som var mann..... og putta den inn... drømte det etter at jeg hadde spurt og gravd samboeren min om hvordan det føltes å være mann og ha sex. fant det vel ut i drømmen da... tror det er eneste gang. men skal ikke være for sikker ser det ut som.

c",)

Takk for interessant svar! :)

Stemmer, så det nå. Takk for mer utfyllende svar.

Hilsen ei som lurer på hvorfor cecily skulle bli flau over å drømme om et pikekyss ;)

fordi jeg er så from c",)

godt spørsmål! tja, er vel litt homofob da.... redd for å oppdage at jeg er lesbisk. det er jeg ikke, og ikke synes jeg at det er noe galt i det heller. så hvorfor vet jeg faktisk ikke.

Dette trenger du da overhode ikke være flau over!

Skulle jeg bli flau om jeg drømte om sex med en mann? Nei.

Tusen takk for svaret ditt, til tross for sjenansen!

Annonse

Det har jeg drømt om mange ganger - men jeg vet ikke om jeg er meg da - mulig jeg da er en mann! :)

om det er godt? - næ!

Takk for svar.

Må ærlig innrømme at jeg er rimelig overrasket over at så mange svarer ja på spørsmålet.

Min andre svært hyggelige overraskelse i dag! :)

Nå skal jeg ut i sola, så dere får ha en god dag, dere som leser dette.

Mvh

Takk for svar.

Må ærlig innrømme at jeg er rimelig overrasket over at så mange svarer ja på spørsmålet.

Min andre svært hyggelige overraskelse i dag! :)

Nå skal jeg ut i sola, så dere får ha en god dag, dere som leser dette.

Mvh

hva var den første hyggelige overraskelsen?

Gjest Pricilla

er flau.....

c",)

Bortsett fra at jeg ikke er mann i mine drømmer da, men meg selv! ; )

fordi jeg er så from c",)

godt spørsmål! tja, er vel litt homofob da.... redd for å oppdage at jeg er lesbisk. det er jeg ikke, og ikke synes jeg at det er noe galt i det heller. så hvorfor vet jeg faktisk ikke.

Tips: gå litt i deg selv og fundér på det. Kan bli ...for å bruke en klisjé: en spennende reise i deg selv. Uansett svar. Du blir da mer bevisst iallefall.

Gjest Oj-oj-oj-oj-oj

Drømmer ganske ofte om sex med damer.. *rødme*

Men de har sjelden noe ansikt, bare pupper og f****. : )

Tenner på jenter i RL også, men anser meg selv som hetro. Ser jeg en pen jente må jeg da få glane litt? ; ) Kunne tenkt meg å ha jentesex igjen, men kunne ikke blitt forelsket i en jente.

"igjen"....?

Fortell!!

*sikle*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...