Gå til innhold

(om damer og våte drømmer)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 54
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• damedame

19

• cecily

11

• fuji1365380447

3

• Goliath

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Takk for svar.

Må ærlig innrømme at jeg er rimelig overrasket over at så mange svarer ja på spørsmålet.

Min andre svært hyggelige overraskelse i dag! :)

Nå skal jeg ut i sola, så dere får ha en god dag, dere som leser dette.

Mvh

Ha en god dag sjøl - jeg tør ikke legge meg mer - fikk litt sånn rar magefølelse! hehehehe

Annonse

hva var den første hyggelige overraskelsen?

Jo, jeg har ligget alene alt for mange netter nå og har vært litt lei av det. Humøret kunne vært bedre om dagene med andre ord. I dag tidlig våknet jeg av at det banket på døra. Omtrent før jeg våknet var jeg på veg ned for å åpne (med dyna rundt meg selvfølgelig). Dessverre klarte jeg ikke være hyggelig mot postmannen, men han leverte altså en stor gave til meg. Overraskende og hyggelig. God start på dagen :)

Jo, jeg har ligget alene alt for mange netter nå og har vært litt lei av det. Humøret kunne vært bedre om dagene med andre ord. I dag tidlig våknet jeg av at det banket på døra. Omtrent før jeg våknet var jeg på veg ned for å åpne (med dyna rundt meg selvfølgelig). Dessverre klarte jeg ikke være hyggelig mot postmannen, men han leverte altså en stor gave til meg. Overraskende og hyggelig. God start på dagen :)

ååååå, heldiggris. pakker er så gøy, da!

c",)

ååååå, heldiggris. pakker er så gøy, da!

c",)

Ja, du kan tro jeg koste meg! :) Siden jeg hadde vært litt nedfor de siste dagene så var det så gledelig at jeg omtrent begynte å gråte :)

Og vet du... Pakken bestod av flere smågaver og da jeg skulle re opp senga etter frokost så fann jeg jommen en liten gave som hadde lurt seg unna.

Gjest digger menn

har aldri drømt (verken sovende eller våken) om sex med andre damer.

Hadde en kjæreste engang som fantaserte om par-sex. Han lurte på om jeg noensinne kunne tenke meg... I min aller villeste fantasi kunne jeg tenkt meg en annen MANN, men uten dame. (Irrhhhhh.... uææ.. )

Men slik er det vel hvis man virkelig synes Mannen er en herlig rase....

Annonse

Gjest digger menn

har aldri drømt (verken sovende eller våken) om sex med andre damer.

Hadde en kjæreste engang som fantaserte om par-sex. Han lurte på om jeg noensinne kunne tenke meg... I min aller villeste fantasi kunne jeg tenkt meg en annen MANN, men uten dame. (Irrhhhhh.... uææ.. )

Men slik er det vel hvis man virkelig synes Mannen er en herlig rase....

PS. forundret over hvor mange som tenner på jentesex --- er dette gjennomsnitt tro?? :-o Eller de som velger å svare på dette??

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...