Synch Skrevet 25. februar 2004 Skrevet 25. februar 2004 Har ikke stått slalom på mange år, men skal prøve igjen nå. Jeg er 190cm og skiene er 170cm. Altså, de når meg opp til munnen. Stavene når meg opp til midjen. Går dette eller må jeg låne noe mer egnet utstyr? Takk 0 Siter
Gjest de kommer nok til å kjøre baklengs... Skrevet 25. februar 2004 Skrevet 25. februar 2004 . 0 Siter
Synch Skrevet 25. februar 2004 Forfatter Skrevet 25. februar 2004 fnis Jezez... hvor lange er skiene dine i forhold til deg cecily? 0 Siter
cecily Skrevet 25. februar 2004 Skrevet 25. februar 2004 Jezez... hvor lange er skiene dine i forhold til deg cecily? beklager! fikk fniselyst. skiene kommer nok til å fungere helt fint de. bedre at de er litt lavere enn deg enn lengre enn deg, dersom du ikke er supererfaren. og stavene bruker du kun for å holde balansen med og komme deg fremover med på flaten. god tur! 0 Siter
Synch Skrevet 25. februar 2004 Forfatter Skrevet 25. februar 2004 beklager! fikk fniselyst. skiene kommer nok til å fungere helt fint de. bedre at de er litt lavere enn deg enn lengre enn deg, dersom du ikke er supererfaren. og stavene bruker du kun for å holde balansen med og komme deg fremover med på flaten. god tur! Takk Bare det ikke ser alt for dumt ut med så korte staver og ski, og de ikke kjører baklengs.... Så er det greit for meg da. 0 Siter
cecily Skrevet 25. februar 2004 Skrevet 25. februar 2004 Takk Bare det ikke ser alt for dumt ut med så korte staver og ski, og de ikke kjører baklengs.... Så er det greit for meg da. neida, ingen kommer til å si noe på det. ikke langrennstur du skal på, da hadde det vært noe annet. 0 Siter
Gjest thetraveller Skrevet 25. februar 2004 Skrevet 25. februar 2004 Det går helt fint! Det er mye morsommere å stå på korte ski, enn de som er lengre. Man får bedre styring, lettere å gjøre små sprell, og det er lettere å ta små og kjappe svinger uten å bli for sliten i leggene. Kos deg! Jeg blir gjerne med jeg også! 0 Siter
Synch Skrevet 25. februar 2004 Forfatter Skrevet 25. februar 2004 Det går helt fint! Det er mye morsommere å stå på korte ski, enn de som er lengre. Man får bedre styring, lettere å gjøre små sprell, og det er lettere å ta små og kjappe svinger uten å bli for sliten i leggene. Kos deg! Jeg blir gjerne med jeg også! Kast deg på =) Jeg tror jeg får nok med å klare å bremse... Ihvertfall første dagen! 0 Siter
Gjest thetraveller Skrevet 25. februar 2004 Skrevet 25. februar 2004 Kast deg på =) Jeg tror jeg får nok med å klare å bremse... Ihvertfall første dagen! Hehe... husk hjelm, kne- og albuebeskyttere! *erter* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.