Gjest forever young Skrevet 25. februar 2004 Skrevet 25. februar 2004 åssen åpner jeg http://www.xtreme-insane.de/misc/pinguin_blutig.html Trenger jeg noe 'flash greier'?? Noen som har link, er det freeware?? Tar ikke ansvar for innholdet, aner ikke hva det er :-)) 0 Siter
Gjest forever young Skrevet 25. februar 2004 Skrevet 25. februar 2004 sikkert mange som har åpnet linken, men hvem gadd å svare meg....? :-| *snufs* 0 Siter
Prozak Skrevet 25. februar 2004 Skrevet 25. februar 2004 sikkert mange som har åpnet linken, men hvem gadd å svare meg....? :-| *snufs* Jeg forsøkte å åpne den (i Firefox), men fikk bare en blank side. Der - nå har jeg svart deg :-) "........................" 0 Siter
Gjest Resource Skrevet 25. februar 2004 Skrevet 25. februar 2004 Jeg fikk bare en blank side da jeg prøvde å åpne den. 0 Siter
Gjest forever young Skrevet 25. februar 2004 Skrevet 25. februar 2004 Jeg fikk bare en blank side da jeg prøvde å åpne den. takk for svar - samme probl. som jeg har. Men jeg har det noen ganger med linker i pdf-format også, andre ganger går det helt fint. *klør meg i hue* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.