Gå til innhold

Apropos artige tenkespill...

Anbefalte innlegg

Skrevet

HJELP! Hvordan kommer jeg ned fra taket? Må jeg skytes ned med en av firfislene eller?? :-)

Gjest Calóni
Skrevet

Sukk.. sitter på taket.. :-)

never mind, fant det..og der er jeg også stuck..har en teori om at du må hoppe ned på et av dyrene, men fåkke til fordet

Skrevet

never mind, fant det..og der er jeg også stuck..har en teori om at du må hoppe ned på et av dyrene, men fåkke til fordet

er på brett 6 eller noe jeg nå *flink* :-)

Gjest Calóni
Skrevet

bah..faen da! hvordan kom du deg vekk fra taket, da?

Gjest Calóni
Skrevet

oh. fikk til :)

Skrevet

Ble henta av en fuggel da fyren i hytta hadde spist opp fisken han fiska. Men først måtte jeg knerte skikkelig mange firfisler..!

Gjest Calóni
Skrevet

Ble henta av en fuggel da fyren i hytta hadde spist opp fisken han fiska. Men først måtte jeg knerte skikkelig mange firfisler..!

jupp. level fire nå!

Skrevet

Fullført.. 8 brett eller noe. Så søtt det der var! :-)

Gjest Calóni
Skrevet

Fullført.. 8 brett eller noe. Så søtt det der var! :-)

høh. hva trengte du vår hjelp for, liksom? :P *slite med brett med fugl som spiser mark*

Skrevet

høh. hva trengte du vår hjelp for, liksom? :P *slite med brett med fugl som spiser mark*

Er ikke rent lite stolt nå, nei! :o)

Skulle hjulpet deg, men lider av korttidshukommelse.. hvor befinner den lille gnomen seg da?

Gjest Calóni
Skrevet

Er ikke rent lite stolt nå, nei! :o)

Skulle hjulpet deg, men lider av korttidshukommelse.. hvor befinner den lille gnomen seg da?

nei, nå har jeg havnet på et sted med en liten hytte/bunker-sak og noen sopp. men jeg klarer selv, såh! :P

Skrevet

nei, nå har jeg havnet på et sted med en liten hytte/bunker-sak og noen sopp. men jeg klarer selv, såh! :P

Åja, det er nest siste. Den med maurslukeren eller hva det er?

Gjest Calóni
Skrevet

Åja, det er nest siste. Den med maurslukeren eller hva det er?

maursluker, ja. fikk ikke til, og ble litt lei, så jeg slutta av:p skulle jeg jagd de to fluene mot maurslukeren?

Skrevet

maursluker, ja. fikk ikke til, og ble litt lei, så jeg slutta av:p skulle jeg jagd de to fluene mot maurslukeren?

du skulle gått opp trappa akkurat idet den tok en maur. For da kan den ikke den ete deg samtidig. :-)

Gjest Calóni
Skrevet

du skulle gått opp trappa akkurat idet den tok en maur. For da kan den ikke den ete deg samtidig. :-)

hæ? jeg kom meg jo ikke ut av gondolen? :o

Gjest Calóni
Skrevet

hah. der klarte jeg det! og nåde den som gir ut flere slike linker nå! (iallfall idag) :P

Skrevet

Er det MEG det er noe gæli med? *river seg i håret*

Når jeg er ferdig med level 5, kommer det rulletekst og hurrarop og så er alt ferdig... !? *forvirra*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...