Gjest pandan Skrevet 25. februar 2004 Skrevet 25. februar 2004 Er det MEG det er noe gæli med? *river seg i håret* Når jeg er ferdig med level 5, kommer det rulletekst og hurrarop og så er alt ferdig... !? *forvirra* kanskje jeg telte feil.. Eller, det var da ikke bare 5 brett..? Til sist skal du klare å styre steinen unna planeten din. og da kommer rulleteksten, ja. Grattis. :-) 0 Siter
mAd Skrevet 25. februar 2004 Skrevet 25. februar 2004 kanskje jeg telte feil.. Eller, det var da ikke bare 5 brett..? Til sist skal du klare å styre steinen unna planeten din. og da kommer rulleteksten, ja. Grattis. :-) Sisteverdenen var etter verdenen hvor du måtte komme forbi maurslukeren. Da kom du inn i et rom med noen rør og greier, og så måtte du sette Q=50, og så kom det en stige opp, og så klatra mannen opp og det var vel noe film etterpå, men jeg dreiv å surra litt med andre ting, så jeg så ikke akkurat hva som skjedde, men folk klappa og plutsleig var det rulletekst. Jeg vil spille meer! *syte* 0 Siter
Gjest pandan Skrevet 25. februar 2004 Skrevet 25. februar 2004 Sisteverdenen var etter verdenen hvor du måtte komme forbi maurslukeren. Da kom du inn i et rom med noen rør og greier, og så måtte du sette Q=50, og så kom det en stige opp, og så klatra mannen opp og det var vel noe film etterpå, men jeg dreiv å surra litt med andre ting, så jeg så ikke akkurat hva som skjedde, men folk klappa og plutsleig var det rulletekst. Jeg vil spille meer! *syte* Enig, den var artig. Gnomen klarte å klatre opp i kontrolltårnet eller hva det nå var, og styrte steinen unna. Hurra! 0 Siter
Gjest Lonkil Skrevet 26. februar 2004 Skrevet 26. februar 2004 Hvordan kommer du bort fra taket på andre levelen? 0 Siter
Freya Skrevet 26. februar 2004 Forfatter Skrevet 26. februar 2004 Hvordan kommer du bort fra taket på andre levelen? Få mannen i huset til å fiske, så klikker du vekk alle firfislene, og venter til fuglen kommer og tar deg med. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.