Gå til innhold

hjelp meg -kommer ikke videre på spillet

Anbefalte innlegg

noen som har kommet langt på spillet eller? jeg vet ikke vilken level jeg er på for menyen er plutselig borte, vet noen hvordan den kommer tilbake? og jeg er kommet til den dumme trappa og hodet som liksom skal være en mus. Har fanget musa, og lagt platene under trappa, men vet ikke om jeg har lagt dem feil, får dem ivertfall ikke ut igjen til å bytte plass, går det ann?

Fortsetter under...

Gjest tjohooo

Du må trekke brikkene litt ut og inn sånn at musa får trykket på knappene tror jeg. Så må du flytte stolen, og ta ned trappa.

Si fra når du har kommet til det stedet du skal blande forskjellige farger i en teleport! Der sitter jeg fast...

Du må trekke brikkene litt ut og inn sånn at musa får trykket på knappene tror jeg. Så må du flytte stolen, og ta ned trappa.

Si fra når du har kommet til det stedet du skal blande forskjellige farger i en teleport! Der sitter jeg fast...

jeg greide å komme videre :) skal gi beskjed hvis jeg kommer så laaang hehe. akkurat nå er jeg på neste brett og har satt fyr i peisen.

Du blander til alt blir grått, da har du riktig. Om det er grønt må du blande blått og gult etc. Er ikke så vanskelig - når du har rett fargevalg blir alt grått - alt aktiveres og du er videre til neste brett.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...