Gå til innhold

Vil ha tips om artig PC-spill!

Anbefalte innlegg

Gjest Rakella

Nå har jeg skikkelig lyst på et nytt PC-spill.

Jeg er jente, og hadde lenge skikkelig dilla på The Sims. Har alle pakkene unntatt den nye Makin magic. Men er det nok med denne pakken for å få opp interessen for Sims igjen? Kan spillet mer eller mindre ut og inn og er i utgangspunktet drittlei..

Jeg liker ikke action og skyting, drap og sverdkamper o.l.. :-) Men gjerne litt strategi og humor. Prøvde meg på Black&White, men det ble aaaltfor omfattende, mistet tålmodigheten fordi det var så uendelig mye å sette seg inn i.

Ble hekta på Super Mario Bros da det kom på Nintendo.

Har lest litt om Broken Sword - the sleeping dragon. Noen som kan anbefale den?

Eller "Neighbours from hell", noen som kjenner det spillet?

Andre forslag dere tror kan passe meg?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/137849-vil-ha-tips-om-artig-pc-spill/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Warcraft har jeg alltid likt da, er strategi og slossing, men figurene er eventyrfigurer, troll og nattalver, og nydelig grafikk. Nå har det kommet en utvidelsespakke også.

Ellers er jo civilization gøy, selv om det begynner å bli litt gammelt. Og adventurespill som monkey island.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...